[html/javascript] post form zonder target toch nieuw venster

Pagina: 1
Acties:

• Martink
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-02-2025
Hoi,
ik ben bezig met aan maken van een simpel image popup voor tinymce (klik). heb dus een form die plaatjes upload. en post opzichtzelf, heb daar geen target opgegeven en toch gaat hij in een nieuw venster posten. ook als ik target="_self" doe

heb ook een button die een file verwijdert uit de listbox.
<input type="button" value="delete selected file" onclick="self.location='?deletefile=' + document.forms[0].src.value">

Ook deze opent een nieuw schermpje.

heb een voordeel van tinymce staan op www.stichting-lan.nl/tijdenlijk/voorbeeld.html
Heb het scriptje staan op andere server maar je kan hier zien hoe hij die image popup opent, ik denk dat het op et manier van openen te maken heeft. maar ik kan niet vinden hoe ik et voor elkaar krijg dat ik het in 1 venster houd.

• WPN
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-03 22:59

WPN

die self.location krijgt die wel de goede waarde mee?

kan me wel voorstellen dat als die waarde niet klopt (leeg is ofzow) dat ie dan ene nieuw venster neemt

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

• Martink
Peluso schreef op maandag 13 juni 2005 @ 23:26:
die self.location krijgt die wel de goede waarde mee?

kan me wel voorstellen dat als die waarde niet klopt (leeg is ofzow) dat ie dan ene nieuw venster neemt
Hij verwijdert de file wel, in firefox werkt hij prima, maar meeste mensen gebruiken internet explorer maar in internet explorer verwijdert en voegt hij ook file toe maar in een nieuw venster

• Martink
Niemand weet hoe dit kan??

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05 11:13

André

Analytics dude

Dit komt volgens mij door het feit dat die popups modaldialogs zijn en geen gewone windows ;)

• Martink
André schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 22:00:
Dit komt volgens mij door het feit dat die popups modaldialogs zijn en geen gewone windows ;)
ow? hmm is dat te veranderen of moet ik die link anders doen? hoe los ik et op???
Pagina: 1