Heb zoveel geprobeerd van oude naar nieuwe drivers , maar weinig schijnt te helpen .
De settings van bbned overgenomen , maar het rare is dat er maar 1 van de pc's ermee werkt .
Tot overmaat van ramp ben ik ook nog eens een leek in het aanleggen van netwerken aangezien dit men eerste keer is .
Heb vele sites + downloads men neus zien paseren , maar geen enkel bood mij de oplossing .
Nou heb ik laatst met dezelfde modem wel internet gehad en gewoon op beide pc's .
Ook toen al was het verweg van het makkelijke .
Naar mijn weten moeten beide pc's internet hebben zodra ik die settings van bbned in de gaten houd .
Zoals bridged en vpi bla bla bla .
Weet iemand toevallig waar ik de goeie templates kan vinden ?
Heb zelf config 5 - 11 - 13 geprobeerd
Tevens vraag ik me af of er niet een makkelijkere modem/router bestaat ?
De settings van bbned overgenomen , maar het rare is dat er maar 1 van de pc's ermee werkt .
Tot overmaat van ramp ben ik ook nog eens een leek in het aanleggen van netwerken aangezien dit men eerste keer is .
Heb vele sites + downloads men neus zien paseren , maar geen enkel bood mij de oplossing .
Nou heb ik laatst met dezelfde modem wel internet gehad en gewoon op beide pc's .
Ook toen al was het verweg van het makkelijke .
Naar mijn weten moeten beide pc's internet hebben zodra ik die settings van bbned in de gaten houd .
Zoals bridged en vpi bla bla bla .
Weet iemand toevallig waar ik de goeie templates kan vinden ?
Heb zelf config 5 - 11 - 13 geprobeerd
Tevens vraag ik me af of er niet een makkelijkere modem/router bestaat ?
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|