X700 Pro (128 MB) klopt niet?

Pagina: 1
Acties:

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:19
Ik ben volledig videokaartn00b en kom voor het eerst in V&B (wel even de zoekfunctie gebruikt).

Ik heb dus een Aldi PC met een X700 videokaart. Score in 3Dmark05 is 2700. Ik heb net de demo van HL2 erop gezet, en alles op full gezet (resolutie 1280 x 1024, reflections en detail maximaal) en ook de AntiAliasing op full. Alles loopt vloeiend.

Nou heb ik van een aantal mensen gehoord, als je AA aan kan hebben zonder 'schokkerigheid' dat je dan een top videokaart/pc hebt (als dit niet klopt, graag even zeggen, dan weet ik dat ook weer). Terwijl m'n 3dmark score dus redelijk laag is. Vind ik toch wel bijzonder, lijkt me sterk dat dit klopt.

Dus enig idee wat hier niet klopt?

Alvast bedankt, Ivo.

Android fanboy

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:00

sapphire

Die-hard pruts0r

ik zie het probleem niet ?
Als je kaart in-game goed presteerd, MOOI !!
3dmark is maar een indicatie, daar moet je neit al teveel houvast aan geven.

Gabriël AM5

• Ivo NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:19
Mja, ik vind het ook geen probleem, maar ik vind het toch wel vaag. Heb ik niet verwacht van deze PC..

Android fanboy

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01:05

momania

iPhone 30! Bam!

Het ervaren van beeld als zijnde 'schokkerig' verschilt ook nog wel per persoon hoor ;)

Sommige vinden het met 10 fps nog niet schokkend, terwijl ik het zelf bijvoorbeeld al bij minder dan 30 fps vreselijk vind om te zien. :)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• Kid Buu
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:04

Kid Buu

Huh, Pietje?

Zo heel erg snel is die x700 Pro nou ook weer niet, kijk anders eens naar wat andere mensen halen met diezelfde kaart op de site van futuremark.

"It was bad enough seeing the demon this close up. Far worse . . . it saw me. As weak and near death as the thing was, it recognized a living human a few inches away. Very slowly, it raised its missile hand."