AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro
Verwijderd
heb je alle onderdelen van panda verwijderd? dus ook eventuele losse update programma;s van panda?
Voor zover ik weet wel.Ik heb manueel ook nog panda files verwijdert in het registry zelfs.
AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro
Draai eens regclean oid. Kijken of ie dan ook nog morrelt 
Overigens is NAV redelijk kritisch mbt de installatie als er ook nog andere antivirii aanwezig zijn, dus ik denk dat je er vanuit kunt gaan dat je opruimactie redelijk goed verlopen is
En wat dat security center betreft: ff start --> uitvoeren --> services.msc en dan de security center service uitzetten. Ben je van een hoop ellende af
Overigens is NAV redelijk kritisch mbt de installatie als er ook nog andere antivirii aanwezig zijn, dus ik denk dat je er vanuit kunt gaan dat je opruimactie redelijk goed verlopen is
En wat dat security center betreft: ff start --> uitvoeren --> services.msc en dan de security center service uitzetten. Ben je van een hoop ellende af
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Ik heb al 3 register clean programma's laten lopen en het bleef erin staan.
Maar ivm wat je daar zegt over security center uitzetten,kan dit geen kwaad?
Btw,zolang er maar 1 antivirus programma actief is kan het eigenlijk toch geen kwaad dat er 2 gedecteerd worden?
Maar ivm wat je daar zegt over security center uitzetten,kan dit geen kwaad?
Btw,zolang er maar 1 antivirus programma actief is kan het eigenlijk toch geen kwaad dat er 2 gedecteerd worden?
Panda website afdeling support wel eens bekeken? De meeste antivirus programma's hebben ook zo'n hun removal tools voor hun eigen meuk.
Voor zulke problemen pak ik zelf meestal JV16Powertools (2005). Na installatie zoek je op alles met Panda in de naam en je verwijdert het. Met een backup voor de veiligheid. Als het goed is zou het daarna moeten werken!
www.jv16.org is de site
www.jv16.org is de site
Yep.Zelfs als je op de panda site in de searchbar removal intikt vind hij niets.
Pagina: 1