Toon posts:

[PHP] simpele Opensource CMS

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben opzoek naar een simpel PHP opensource CMS'je. Heeft iemand tips voor mij ? of goede ervaringen met een bepaald pakket ?? Om een indicatie te geven, Mambo is te omvangrijk en te complex voor een doorsnee gebruiker.

Gr

Verwijderd

Maak er zelf een, dan kun je precies inbouwen wat je nodig hebt, en dan kost het je geen euro.

Als je zinnigere antwoorden wilt, stel ik voor dat je eerst eens probeert te begrijpen wat de bedoeling van dit forum is.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hoi gratizz, en welkom op GoT. :)

Helaas voldoet dit topic niet aan de verwachtingen die we hier van een topic hebben. Om te beginnen zijn scriptrequests in Programming & Webscripting niet toegestaan, en dat alleen al is reden genoeg om je topic op slot te doen. Bovendien zie ik in je topicstart niet terug wat je zelf al gevonden en geprobeerd hebt (met uitzondering van Mambo), en wat er niet aan voldeed. Er zijn echt honderden opensource CMS'en, en ik kan me niet voorstellen dat je na Mambo de moed al opgeeft. Kijk bijvoorbeeld eens naar e107.

Dit topic gaat in ieder geval op slot. Lees voor meer informatie ook even onze quickstart door. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.