Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Debitel]Vodafone Branded, limiet instellen mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02 21:46

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Topicstarter
Heb voor mijn broertje (bijna jarig) een leuk abonnementje gezien. Nokia 2600 + 2 jr debitel vodafone sms+bellen 17,50 voor 32,50 in totaal.

Dit wordt zijn eerste mobiel. Eigenlijk zou hij om de belkosten te leren beheersen prepaid moeten hebben, maar dat is zonde van de aanwezige belminuten bij het abonnement wat erbij zit.

Nu mijn vraag:

Is het bij debitel (net als bij orange) mogelijk om een persoonlijke bel-limiet in te stellen, bijvoorbeeld precies op de bundel, zodat het eigenlijk net prepaid is?

Verwijderd

zandpaddo schreef op maandag 13 juni 2005 @ 21:31:
Heb voor mijn broertje (bijna jarig) een leuk abonnementje gezien. Nokia 2600 + 2 jr debitel vodafone sms+bellen 17,50 voor 32,50 in totaal.

Dit wordt zijn eerste mobiel. Eigenlijk zou hij om de belkosten te leren beheersen prepaid moeten hebben, maar dat is zonde van de aanwezige belminuten bij het abonnement wat erbij zit.

Nu mijn vraag:

Is het bij debitel (net als bij orange) mogelijk om een persoonlijke bel-limiet in te stellen, bijvoorbeeld precies op de bundel, zodat het eigenlijk net prepaid is?
naar mijn weten niet mogelijk, maar een leuk abonnementje?? kijk eens op www.mobiel.nl, sluit je een sim-only abo af, nokia 2600 kan je volgens mij voor een prikkie regelen...

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-11 06:52

Nik

Anders koop je dat ding, geef je hem een prepaid kaartje van Vodafone (kost 14.95, krijg je 15 beltegoed), en neem je zelf dat abo?

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02 21:46

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Topicstarter
proller schreef op maandag 13 juni 2005 @ 21:36:
Anders koop je dat ding, geef je hem een prepaid kaartje van Vodafone (kost 14.95, krijg je 15 beltegoed), en neem je zelf dat abo?
Prepaid kan idd, maar das zonde van de belminuten die bij het abbo zitten. Dan moet ie nog betalen voor beltegoed en echt veel zakgeld krijgt ie ook niet.

Abonnement zelf gebruiken wil ik niet om 2 redenen

- Ik heb al een abonnement
- Dit abonnement is niet geschikt voor mijn belgedrag 8)

edit:
reactie op www.mobiel.nl
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 21:35:
[...]

naar mijn weten niet mogelijk, maar een leuk abonnementje?? kijk eens op www.mobiel.nl, sluit je een sim-only abo af, nokia 2600 kan je volgens mij voor een prikkie regelen...
Ik weet niet of je bekend bent met de site www.telecomvergelijker.nl, kun je zoeken naar de goedkoopste shop in nl voor abonnementen+telefoon combo's. Voor de 2600 is het daar de goedkoopste optie (zonder speciale constructies). Mobiel.nl is gewoon duur!

[ Voor 36% gewijzigd door zandpaddo op 13-06-2005 21:48 ]

Verwijderd

zandpaddo schreef op maandag 13 juni 2005 @ 21:44:
[...]

Prepaid kan idd, maar das zonde van de belminuten die bij het abbo zitten. Dan moet ie nog betalen voor beltegoed en echt veel zakgeld krijgt ie ook niet.

Abonnement zelf gebruiken wil ik niet om 2 redenen

- Ik heb al een abonnement
- Dit abonnement is niet geschikt voor mijn belgedrag 8)

edit:
reactie op www.mobiel.nl

[...]

Ik weet niet of je bekend bent met de site www.telecomvergelijker.nl, kun je zoeken naar de goedkoopste shop in nl voor abonnementen+telefoon combo's. Voor de 2600 is het daar de goedkoopste optie (zonder speciale constructies). Mobiel.nl is gewoon duur!
Ik bedoel niet dat je terecht moet op mobiel.nl voor een abo met toestel maar sim only's zijn daar echt wel aardig goedkoop hoor! Zeker de kpn sim only is wel een aardige aanbieding...

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11 23:21
Het is in ieder geval niet mogelijk om een limiet in te stellen..
Volgende week komt er trouwens een nog betere actie op mobiel.nl met Telfort.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Pagina: 1