[GTA: SA] Verbetering performance door videokaart?

Pagina: 1
Acties:

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-11 07:26

Barca

In Search Of Sunrise

Topicstarter
Bij mij draait GTA SA perfect op 800x600 en anti-aliasing uit. Ga ik echter naar een hogere resolutie of doe ik anti-aliasing op 3 begint het spel te haperen.

Dit spel is zo mooi dat ik niet moeilijk doe om een nieuwe videokaart hiervoor aan te schaffen. Ik heb nu een GeForce3 Ti200 en mijn verdere systeemspecs staan hier: http://www.tweakers.net/gallery/76019/sys

Mijn vraag is dus eigenlijk of de videokaart hier de "beperkende factor" is. Heb ik dit probleem niet meer als ik een nieuwe videokaart aanschaf en kan ik dan een veel hogere resolutie nemen met aliasing op 3 of kan het ook aan andere zaken liggen?

• charlie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-10 13:08

charlie

?*?

Ja,

Deze kaart is momenteel trager dan de goedkoopste entry kaart.
Je CPU kan zeker meer aan, 512 Meg ram is de volgende bottleneck.

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:20
Dat is onzin, ik heb ook 512 MB en daar is niets de bottleneck.
Ik heb nog geen 1 spel gehad die ik niet volledig kon draaien (behalve doom 3) met alles very high.
Ik zou zoiezo een andere kaart nemen, het licht eraan hoeveel je wilt uitgeven :)

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-11 16:37

Distortion

Bottle to Throttle

Ik had de zelfde kaart als jij hebt, en heb in februari een radeon 9600 XT gekocht voor toen €130,-. Ik kan je vertellen dat de performance is verdubbelt. Dus het scheelt wel degelijk. Ik draai GTA SA alles high, 2x FSAA.

Oh, en voor battlefield 2 heb ik een plakje van 512 mb erbij gedrukt, ben ik ook van dat swappen af:)

[ Voor 20% gewijzigd door Distortion op 13-06-2005 20:53 ]

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets