Ik heb een report gemaakt die wordt opgebouwd mbv een query die als ik als recordbron heb opgeven. De WHERE wordt opgebouwd aan de hand van de inhoud van een veld dat op een eerder formulier staat, middels de regel : [forms]![formulier1]![SelectieDatum]. Dit werkt perfect ik kan nu een selectie datum opgeven op het formulier en die wordt dan in de query opgenomen. Nu heb ik dus een dynamisch opgebouwde WHERE clausule.
Ik zou dit ook graag willen voor de ORDER BY clausule maar dat lukt maar niet. De bedoeling is dat ik een sorteervolgorde kan opgeven op hetzelfde formulier als de selectieDatum maar dat wil niet lukken. Wel lukt het me om de ingevoerde sorteervolgorde op te vragen in de sub Report_Open, dus ik krijg de waarde wel binnen maar de query pakt het niet op. Kan iemand mij helpen ?
Ik zou dit ook graag willen voor de ORDER BY clausule maar dat lukt maar niet. De bedoeling is dat ik een sorteervolgorde kan opgeven op hetzelfde formulier als de selectieDatum maar dat wil niet lukken. Wel lukt het me om de ingevoerde sorteervolgorde op te vragen in de sub Report_Open, dus ik krijg de waarde wel binnen maar de query pakt het niet op. Kan iemand mij helpen ?