Toon posts:

[XP] Boot problemen na DVDROM firmware update*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

na mijn DVD (Aopen DUW1608) van een nieuwe firmware voorzien te hebben,start XP niet meer volledig op

na inloggen onder mijn username, blijf ik 1 kleur scherm houden (de kleur van instellingen...),maar verder niets

ik kan nog wel de task manager opstarten, die verteld mij dat alle processen normaal draaien, er 99 % cpu tijd idle is.

echter de applicatie tab laat geen programma's zien die opgestart zouden moeten zijn (virusscan etcetc)

help???

arno

Verwijderd

Gooi je DVD is los. Loopt die dan goed ? Lijkt me sterk dat het hele OS dan hangt ookal gaat het om een M$ Microsoft OS !!

En je virriscan staat normaal ook niet bij program's tab.
Modbreak: WOS PolicyLaat die verbasteringen maar voor je. Het bedrijf van Steve Ballmer heet Microsoft ;)

[ Voor 40% gewijzigd door sanfranjake op 13-06-2005 23:54 ]

Verwijderd

Topicstarter
dvd los gooien,geeneffect.
bij applicatie tab moeten wel andere programa's staan, staan er niet

XP in safe mode opstarten, zelfde effect
XP via F8 opstarten en naar laatste goedwerkende config ook geen effect

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 20:41:
dvd los gooien,geeneffect.
bij applicatie tab moeten wel andere programa's staan, staan er niet

XP in safe mode opstarten, zelfde effect
XP via F8 opstarten en naar laatste goedwerkende config ook geen effect
Dit staat toch buiten het feit van het upgraden van de spermfirmware. En als je niet eens een bureaublad hebt, dan heb je ook niets in de app tab hoor.. Lang leve M$ Microsoft OS en herinstall ?

[ Voor 6% gewijzigd door sanfranjake op 13-06-2005 23:56 ]

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
@ 70373R, Bill mag dan misschien veel poen hebben, maar zijn bedrijf heet nog steeds MicroSoft, niet Micro$oft.

@ Gelfling01, ik mis even de info hoe je de firmware hebt geflashed. Is dat vanuit Windows gegaan, of met behulp van een bootflop in Windows. Heb je al geprobeerd in je taakbeheer dat je nog wel kan oproeren, om daar explorer.exe een keertje weer op te starten, als deze er nog niet tussen staat?
Programma's die meestarten met Windows, komen vaak in de taskmanager onder de processen te staan, aangezien ze meestal als service worden meegestart.

Verwijderd

Topicstarter
dat probeer ik dus te voorkomen...........

ook onder andere gebruikers inloggen hetzelfde probleem...............

Verwijderd

Topicstarter
BredeP schreef op maandag 13 juni 2005 @ 21:02:
@ 70373R, Bill mag dan misschien veel poen hebben, maar zijn bedrijf heet nog steeds MicroSoft, niet Micro$oft.

@ Gelfling01, ik mis even de info hoe je de firmware hebt geflashed. Is dat vanuit Windows gegaan, of met behulp van een bootflop in Windows. Heb je al geprobeerd in je taakbeheer dat je nog wel kan oproeren, om daar explorer.exe een keertje weer op te starten, als deze er nog niet tussen staat?
Programma's die meestarten met Windows, komen vaak in de taskmanager onder de processen te staan, aangezien ze meestal als service worden meegestart.
bredeP

heb via aopen site firmware eerst op HD gezet ergens, daarna hiervanaf gestart.

explorer.exe draait als ik die handmatig opstart, thanks

probleem zit hem dus ik de presentatie van mijn desktop, of eerder het NIET presenteren hiervan
BredeP, oh goedheid.......... nog een ander goed idee???

Verwijderd

BredeP schreef op maandag 13 juni 2005 @ 21:02:
@ 70373R, Bill mag dan misschien veel poen hebben, maar zijn bedrijf heet nog steeds MicroSoft, niet Micro$oft
Gaat het over veel poen hebben ? Of gaat het om waardeloze producten aan te bieden voor veel te veel geld en strategisch niemand de kans geven ?

Verwijderd

Topicstarter
ik geloof niet dat dit forum bedoeld is om de bedoelingen aan de kaak te stellen ofwel??

ik zit met een probleem en ben halverwege de oplossing, graag zou ik de andere helft ook hebben.

hoe tover ik mijn grijze scherm weer terug in een desktop?
ik kijk ook maar even op andere topics

groet

oplossingen zijn nog welkom

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 22:21:
[...]

Gaat het over veel poen hebben ? Of gaat het om waardeloze producten aan te bieden voor veel te veel geld en strategisch niemand de kans geven ?
Lees Windows Operating Systems - Policy, Algemene gedragsregels (Netiquette) en Policy: Alle regels die op het forum gelden nog even goed door. De naam is Microsoft, dus zo spellen we dat. Geen discussie over mogelijk, want dat zijn onze regels, en je wordt geacht je daar aan te houden ;)

Ik zet nog even [XP] in de titel per de Windows Operating Systems - Policy :)

[ Voor 5% gewijzigd door sanfranjake op 13-06-2005 23:54 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1