Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Op zoek naar MP3 speler,budget ligt tegen de 100 euro,welke?

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• devilsnight
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-10 09:56
Ik ben op zoek naar een MP3 speler van goeie kwaliteit, ik wil tussen de 50 en 100 euro ongeveer zitten. Heb geen idee welk merk nou het beste is, ik zal alvast zeggen een goeie bas wel een verreiste is, luister voornamelijk naar Michael Jackson en Rap, en dan is een goeie bas gewoon echt nodig.

Ik wil voor de 1GB gaan, 512 is me nou net effe iets te weinig ;) tenzij die er gewoon niet zijn voor 100 euro, maar dat betwijfel Ik. Met welke MP3 speler hebben jullie nou echt goeie ervaringen, en/of welke heb je nu zelf , en is echt aan te raden? De Ipod shuffle schijnt erg goed te zijn hoor ik (is dan wel 512 die in de 100 euro zit geloof ik) maar damn, dat ding ziet er niet uit, dat vind ik dan tenminste, het moet wel een beetje een uiterlijk hebben.

Ok,nou dat was het wel zo'n beetje, mensen met goeie ervaringen met een MP3 speler? Misschien goeie sites met recensies van MP3 spelers, etc...bedankt alvast.

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-11 21:10

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Je kan misschien naar Dunnet gaan in Rotterdam. DIe heeft verhuizingsuitverkoop.
Anders mediamarkt. Veel spelers van 1 gig voor een goede prijs

Huub Huub Barbatruc!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03:47
Denk dat je met €100 een kwaliteits 1GB speler wel kunt vergeten. Ik zie nl. van die 1GB cheap-ass spelertjes voor rond de €90 liggen.

Verwijderd

Ik heb zelf de iPod shuffle 512mb aangeschaft en ben er zeer tevreden over. Ik kan me voorstellen dat sommigen het design niet echt zal aanspraken, persoonlijk ben ik er helemaal weg van. Maar 'in the end' zit dat ding toch alleen maar in je zak muziek te draaien en plug je dat ding zo nu en dan in je pc.
Ook mis je het display, wat voor mij geen bezwaar is aangezien ik toch wel herken wat ik op heb staan en ik altijd de shuffle mode aan heb.
Wat dénk ik de grote plus is aan de iPod shuffle is de kwaliteit, prachtig geluid imo en het ding voelt solide aan. (sommigen schenen na een halfjaar problemen te krijgen met de accu, heb garantie voor een jaar daarop)
http://www.amazon.com/exe...ce&s=electronics&n=507846
Onderaan staan wat reviews, misschien heb je er wat aan. Als je denkt de shuffle mode niet te gaan gebruiken kun je beter op zoek gaan naar iets anders. Belangijk is dat je iets kwalitatief goeds zoekt, er is een hoop troep onder de mp3 spelers. Ik heb in ieder geval geen spijt van mijn aankoop.

• devilsnight
Daar heb je zeker gelijk in, dat het uiteindelijk maar om 1 ding draait, hoe het klinkt.Hoewel een displaytje toch handig is zou ik het kunnen missen, maar wat houd dat shuffle nou eigenlijk echt precies in? geen idee namelijk.

Ik woon zelf in Groningen trouwens, dus helemaal naar Rotterdam gaan vind ik nou net niet nodig, Mediamarkt hebben we hier wel, ik ga er morgen eens een kijkje nemen.

[ Voor 28% gewijzigd door devilsnight op 13-06-2005 20:48 ]

Verwijderd

Shuffle houdt alleen maar in dat de afspeelstand van het apparaatje standaard staat ingesteld op Shuffle. Dit is een modus waarbij de liedjes in willekeurige volgorde worden afgespeeld.
Ik vind het ook jammer dat er geen display opzit. Er zijn ook Packard Bell dingen voor 99 euro (lekker binnen het budget:P) van 1gig dacht ik. De FunKey.
Maar inderdaad de Media Markt is een goede tip als Dunnet te ver is.

nog een tip: Kijk is bij de pricewatch..misschien vind je daar nog iets leuks..:)

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Als je voor 100 euro een 1GB speler wilt, dan maakt het niet zoveel uit welke je neemt, je zit dan toch in de lowbudget zone.
Trouwens, waarom kijk je niet even in de Pricewatch wat er te koop is voor 100 euro, en dan wat reviews lezen?

• devilsnight
Damn, dus voor 100 euro is het nog steeds lowbudget? Wil toch niet zeggen dat je dan geen leuk dingetje hebt met een goed geluid? Maar ik zal inderdaad eens pricewatch even bekijken, zou ik bijna vergeten :)

Verwijderd

DNA_Saint schreef op maandag 13 juni 2005 @ 20:21:
Je kan misschien naar Dunnet gaan in Rotterdam. DIe heeft verhuizingsuitverkoop.
Anders mediamarkt. Veel spelers van 1 gig voor een goede prijs
Failliesementsverkoop bedoel je :-D

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Yeps klopt bij dunnet kan je de iriver ifp1095 halen 512 mb voor €100,-

Maar je moet een 1 gig zie ik nu :)

[ Voor 27% gewijzigd door B0MBACI op 14-06-2005 01:20 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
devilsnight schreef op maandag 13 juni 2005 @ 21:31:
Damn, dus voor 100 euro is het nog steeds lowbudget? Wil toch niet zeggen dat je dan geen leuk dingetje hebt met een goed geluid? Maar ik zal inderdaad eens pricewatch even bekijken, zou ik bijna vergeten :)
Voor 100 euro is het lowbudget als je een 1GB speler wilt.
Ga ns wat reviews lezen, dan kom je er wel achter hoeveel je ongeveer moet uitgeven ;)

• bogaards
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
en Dunnet is op dit moment gesloten en bezig failliet te gaan.....
(geen geintje, check http://www.kvk.nl)

heb er zelf nog een Iriver voor € 70,- gekocht, maar dat gaat nu dus niet meer lukken!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Topics zoals deze met de vraag "Welke mp3speler?" met bepaald budget en wat eisen en wensen gaan allemaal op slot. Een keuze voor een mp3speler is heel persoonlijk. Als je een budget hebt, kun je inderdaad in de pricewatch kijken welke mp3spelers in aanmerking komen, vervolgens wat reviews en ervaringentopics op GoT opzoeken en op basis daarvan je keuze bepalen.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.