Ik ben op zoek naar een MP3 speler van goeie kwaliteit, ik wil tussen de 50 en 100 euro ongeveer zitten. Heb geen idee welk merk nou het beste is, ik zal alvast zeggen een goeie bas wel een verreiste is, luister voornamelijk naar Michael Jackson en Rap, en dan is een goeie bas gewoon echt nodig.
Ik wil voor de 1GB gaan, 512 is me nou net effe iets te weinig
tenzij die er gewoon niet zijn voor 100 euro, maar dat betwijfel Ik. Met welke MP3 speler hebben jullie nou echt goeie ervaringen, en/of welke heb je nu zelf , en is echt aan te raden? De Ipod shuffle schijnt erg goed te zijn hoor ik (is dan wel 512 die in de 100 euro zit geloof ik) maar damn, dat ding ziet er niet uit, dat vind ik dan tenminste, het moet wel een beetje een uiterlijk hebben.
Ok,nou dat was het wel zo'n beetje, mensen met goeie ervaringen met een MP3 speler? Misschien goeie sites met recensies van MP3 spelers, etc...bedankt alvast.
Ik wil voor de 1GB gaan, 512 is me nou net effe iets te weinig
Ok,nou dat was het wel zo'n beetje, mensen met goeie ervaringen met een MP3 speler? Misschien goeie sites met recensies van MP3 spelers, etc...bedankt alvast.