Ik heb een probleem met mijn beeld, het is namelijk iets te donker. In Windows heb ik er niet zoveel last van, maar met spellen wel. Ook met screenshots van spellen heb ik er last van dat het gewoon allemaal te donker is. Het is al een hele tijd eigenlijk, normaal los ik het op door alle lichten uit te doen in m'n kamer en de luxaflex dicht tijdens het gamen.
Maargoed volgens mij is er ook een andere oplossing voor, kan iemand mij helpen? Ik heb al een beetje zitten kijken naar de software van m'n videokaart (GF 4 TI 4200 128 MB), maar daar kan ik niets vinden bij de opties wat met helderheid te maken kan hebben en ik heb ook geen zin om een beetje te experimenteren voordat ik iets verkeerd doe en m'n beeld helemaal weg is.
Systeeminfo:
P4 2,53 Ghz
512 MB DDR
GF 4 TI 4200 128 MB
300 GB HD (2x)
Monitor: LG E700B 17" CRT (ong. 3 jaar oud)
Win. XP Home SP 2 en alle laatste updates
Maargoed volgens mij is er ook een andere oplossing voor, kan iemand mij helpen? Ik heb al een beetje zitten kijken naar de software van m'n videokaart (GF 4 TI 4200 128 MB), maar daar kan ik niets vinden bij de opties wat met helderheid te maken kan hebben en ik heb ook geen zin om een beetje te experimenteren voordat ik iets verkeerd doe en m'n beeld helemaal weg is.
Systeeminfo:
P4 2,53 Ghz
512 MB DDR
GF 4 TI 4200 128 MB
300 GB HD (2x)
Monitor: LG E700B 17" CRT (ong. 3 jaar oud)
Win. XP Home SP 2 en alle laatste updates
[ Voor 10% gewijzigd door Sport_Life op 13-06-2005 20:02 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25