Toon posts:

[iPod] Behoud van submappen bij kopiëren iTunes -> iPod*

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen, ik heb een vraagje. Ik heb een stuk of 100 mp3-tjes die ik op mn Ipod wil zetten, maar ik wil ze allemaal in 1 map hebben maar als ik die map nu toevoeg via Itunes dan komen alle nrs los in mn Ipod te staan. Hoe kan ik ze allemaal in 1 map zetten?

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06:31
wat voor ipod heb je?

verder kun je het best gewoon een playlist aanmaken in itunes met al die nummers erin, die hele playlist dan naar je ipod kopieren. is lang geleden dat ik mn 10gb ipod had maargoed als het goed is staat er dan ook een playlist op je ipod die je via het menu kan kiezen met al die nummers erin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Ipod 30 GB Photo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
dan zou bovenstaande moeten werken :)

tenzij je echt een folder in verkenner/finder wil met die mp3's erin dan zul je die met verkenner/finder erop moeten kopieren, dan zijn ze echter niet af te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-10 17:20

dawuss

gadgeteer

Ik heb even een verwoede poging gedaan een zinvolle topictitel uit je topicstart te destilleren, dus ik hoop dat dit zo'n beetje omschrijft wat je bedoelt te zeggen :P

I-tunes => [iPod] Behoud van submappen bij kopiëren iTunes -> iPod

Zou je in het vervolg zelf wat meer tijd willen besteden aan het bedenken van een goede topicstart?

Verder staat er ook niet echt veel informatie in je topicstart. Welk besturingssysteem draai je bijvoorbeeld?

En waarom wil je eigenlijk die directories behouden? Je hebt er toch geen last van?

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Excuus, ik ben nieuw hier. Ik draai Windowx XP Pro.
Het is nu dat alle nrs los in mn Ipod komen te staan, daar heb ik een hekel aan. Wil 1 map met alle mp3 tjes erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolleh
zo werkt een ipod niet. als je met itunes mp3's naar je ipod kopieert dan ziet het er in itunes uit alsof alles in 1 directory staat. echter kun je wel navigeren dmv playlists en dergelijke. maargoed itunes heeft ditzelfde "probleem"

punt is wel dat je moet zorgen dat je id3 tags goed hebt staan(artist, album, song name etc)
als je dat doet kun je op je ipod gewoon op artist > album navigeren.

of bedoel je echt dat het in itunes met subfolders te zien is?

je vraag is me nou nog steeds niet duidelijk na zoveel posts ;)
voortaan duidelijker maken wat je probleem is en wat je nou precies wil en je had eerder een antwoord gehad waar je iets aan hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05 09:41
Of een makkelijke oplossing zodat je alle nummers van je iPod in 1 lijst krijgt is dit: Music -> Artists -> All -> All -> en tada, alle nummers van je iPod in alfabetische volgorde.

Als je dit niet wilt moet je inderdaad een afspeellijst aanmaken en kan je zelf de volgorde bedenken.

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 07:31

sjaakaq

It might get loud

Als je ze allemaal in 1 map wilt moet je bij allemaal de "artist" en "album" tag veranderen naar "eenmap" en "eenmap2" ofzo, dan krijg je:

music-->artists-->eenmap-->eenmap2-->nummers

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat de topicstarter wil, kan gewoon niet. De iPod deelt zelf de bestandsstructuur in.

Je kan het er wel opzetten in 1 mapje, maar dan gebruik je de iPod als een losse harde schijf en worden de nummers niet herkend door je iPod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnneman
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-06 08:58

johnneman

rofl de bofl

inderdaad, je moet er gewoon vanuit gaan (en er misschien ook wel blij mee zijn), dat iTunes alles voor je regelt.

Als je wilt dat je later al je nummers 'terug kunt halen' naar een andere computer bijvoorbeeld, zoek je gewoon op *.mp3 (of een ander formaat) op je iPod, met 'zoeken naar verborgen en systeembestanden' aan, selecteer je alle bestanden, en converteer je de mp3 tags naar bestandsnamen na het kopiëren met je favo tag programmaatje (zoals tagscanner)

Tempus: It is said we all have a twin someplace in the world. Why Mr. Kent, without those glasses, I'd say you'd look exactly like.. well, d0h:\:p

Pagina: 1