Toon posts:

Op zoek naar een standalone DVD speler/recorder

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
OK, na een hoop info gelezen te hebben over standalone DVD spelers/recorder ben ik er nog steeds niet helemaal uit. Yamada, Philips DVP, Kiss dat zijn de spelers waar ik het e.e.a over heb gelezen op hun website en op het forum.

Wat ik eigenlijk wil is om zonder een DVD schijf te branden DVD kijken op mijn TV, dus de meeste DVD films staan op een computer/server en een ethernet kabel ligt er al. En zo af en toe wat opnemen van een camcorder of andere media om zo selfmade DVD te maken.

Op dit moment is de Kiss DP-558 de 80 GB versie de betere keus, maar uhhh ik vind hem best prijzig 465,- EURO'tje (pricewatch). En dan heb je de 200 GB versie voor 699,- nou die 235 EURO is mij die extra 120GB niet echt waard maar aan de andere kant wel lekker veel opnemen :)

Wat ik graag zou willen weten is of er ook andere merken zijn die Ethernet aansluiting hebben (om DVD's te kijken zonder schijfjes te branden) en die ook nog eens kunnen opnemen op schijf .... ??
En dit alles voor een leuke prijs. :*)

Alle andere opties, Divx, webradio etc. is niet echt belangrijk voor mij net als het merk lekker belangrijk zolang de winkel wel in Nederland is i.v.m. garantie/RMA enzo.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2005 16:03 ]

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-02 20:37

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

De kiss kan trouwens niet zomaar dvd's spelen via het netwerk, tenminste mijn kiss 500 kan dat niet. mpg en avi files zijn geen probleem. vob files lukken geloof ik ook nog wel maar gewoon een complete dvd met subtitles e.d. gaat niet

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• BiG-GuY
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:46

BiG-GuY

Moderator Wonen & Mobiliteit
misschien is dit een id?
geen id van de prijzen alleen...
SL300i
SL400i
MX6000i(Home Cinema Systeem)

[ Voor 61% gewijzigd door BiG-GuY op 13-06-2005 18:45 ]

Home Assistant Configuratie V&A