Toon posts:

waardoor wordt het bestand gebruikt?

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog een paar bestanden op mn desktop staan die ik maar niet verwijderd krijg omdat deze in gebruik zijn maar ik heb geen idee door wat hoe ik daar achter kan komen. het zijn 3 .exe bestandjes die 0.0kb zijn en als ik ze probeer te openen krijg ik ook de melding dat het geen geldige win32-toepassing is.dus oe kan ik dit verwijderen en hoe kan ik zien door wat het gebruikt wordt.

alvast bedankt ;)

THNX...

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
procesxp van sysinternals.com

find handle en je ziet waar ie ingebruik is.

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-01 23:32

Nvidiot

notepad!

www.sysinternals.com en dan handle.exe downloaden. Dan vanuit een commandprompt 'handle bestandsnaam' en hij geeft aan welk programma 'm open heeft :)

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Inderdaad, handle of als je de muis wilt gebruiken de nieuwste proces explorer.

Los daarvan zou ik bij zoiets even goed kijken of je geen malware (virus oid.) aan boord hebt gekregen. Verder is dit iets dat al heel erg vaak op GoT is langsgekomen: check dus even de hits van http://gathering.tweakers...D=&select_forum=#hitstart als je er met deze programma's nog niet uit bent.

Aan je edit met de THNX merk ik dat je er zo uit ben, dan sluit ik dit topic wel (omdat dit al vaak is langs gekomen en een nieuw topic dus overbodig is) ipv. de topictitel aan te passen (lees voor de volgende keer ajb. even het Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/Sticky_off.gif WOS Policy: o.a. het OS is namelijk eigenlijk altijd relevant).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.