Idee: vacatureplek

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueAce
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-01-2021
Ik ben op dit moment op zoek naar versterking en bedacht me het volgende: het zou me handig lijken als ik de vacature op GoT kon plaatsen. Er zwerven hier immers genoeg mensen rond die van hun hobby hun beroep willen maken net zoals ik.

Of trap ik nu een open deur in? :)

[ Voor 4% gewijzigd door BlueAce op 13-06-2005 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:13

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Volgens mij is het beste dat je kunt doen en ook is toegestaan, iets in je signature zetten, zoals je nu met je site doet. Als je topics gaat openen komt dat over als spam.

Heb je nog een ander idee dan?

[edit]Een centraal topic is misschien wel wat, maar ik weet niet of de modjes daar zo blij mee zijn. Ook betwijfel ik of dat wel overzichtelijk blijft.

[ Voor 28% gewijzigd door DrivinUCrazy op 13-06-2005 15:19 ]

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21:14

Boss

+1 Overgewaardeerd

Is al heel vaak een discussie over geweest, geloof ik. Voor vacatures wordt je dan meestal via de FAQ doorverwezen naar Stepstone etc.

Maar ik zou t idd ook gewoon in mn sig zetten als ik jou was.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-09 19:44
Volgens mij had dit meer te maken met concurrentiebeleid. Men kan dan hier gratis mensen werven, terwijl er bij de grote vacaturebanken flink wat geld voor gevraagd wordt. Dan wordt het hier straks een grote vergaarbak met vraag en aanbod, en daar is Tweakers.net BV niet bepaald voor opgericht.

Tenminste, dit heb ik wel eens opgevangen in andere topics :)

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:20

The Eagle

I wear my sunglasses at night

^^ Met Boss. Is al best vaak langsgekomen. Ik geloof dat de kern van de zaak is dat GoT danwel T.net zich niet specifiek richt op vacatures (is nl een andere doelgroep als de gemiddelde GoT'ter / tweaker), en dat er bovendien dus idd al meer dan genoeg sites zijn die dit veel beter kunnen en ook al hebben gedaan.
Plus dat een vacaturesite natuurlijk ook weer een hoop werk met zich meebrengt voor onze devvers :> . Tijd die we ze dan volgens mij liever zien besteden aan het verbeteren van ons mooie forumpje :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-09 13:54

chem

Reist de wereld rond

Ik pass deze even naar LA :)

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueAce
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-01-2021
The_Eagle schreef op maandag 13 juni 2005 @ 15:36:
Plus dat een vacaturesite natuurlijk ook weer een hoop werk met zich meebrengt voor onze devvers :> . Tijd die we ze dan volgens mij liever zien besteden aan het verbeteren van ons mooie forumpje :)
Een simpel forumhok lijkt me genoeg. Voorbeeld WHT

[ Voor 10% gewijzigd door BlueAce op 13-06-2005 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:54

momania

iPhone 30! Bam!

BlueAce schreef op maandag 13 juni 2005 @ 15:14:
Of trap ik nu een open deur in? :)
Sort of: zoek ;)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Vooral Zoeken naar bepaalde expertise in regio is relatief interessant en vooral nog geen 2 maanden oud :P

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSalters
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 00:05
Wat let je om een banner ad te plaatsen?

Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bredend
  • Laatst online: 26-09 23:11
Als je het recht om te posten baseerd op een minimaal aantal posts lijkt het me een goed idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak: knipondanks dat jobs.tweakers.net nog niet bestaat is het natuurlijk niet de bedoeling dat we dan maar gaan werven/solliciteren in Lieve Adjes ;)

en tipje: kijk in z'n signature of homepageveld ;)

[ Voor 79% gewijzigd door curry684 op 15-06-2005 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRON
  • Laatst online: 27-09 19:44
bredend schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 00:47:
Als je het recht om te posten baseerd op een minimaal aantal posts lijkt het me een goed idee.
Inderdaad, want dan stijgt het aantal minder zinvolle (understatement) posts natuurlijk niet :>

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0bert
  • Laatst online: 30-07 02:32
Mja een centraal topic lijkt me inderdaad ook meer goed doen dan slecht. Maar dan zou je het wel strict bij vacatures moeten houden en hard tegen spammers als "voor 14,95 per maand uw website online"-mongeulen op moeten treden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

r0bert schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 09:47:
Mja een centraal topic lijkt me inderdaad ook meer goed doen dan slecht. Maar dan zou je het wel strict bij vacatures moeten houden en hard tegen spammers als "voor 14,95 per maand uw website online"-mongeulen op moeten treden.
Het forum is nou eenmaal geen vacature bank en dus ook geen vraag en aanbod site.

Zo'n topic zou gewoon te veel werk kosten qua controle en onderhoud van de moderators. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

r0bert schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 09:47:
Uberhaupt, alleen een multinational als Philips heeft al honderden ICT-vacatures per maand waarvoor ze graag gratis in de Tweakers-vijver komen vissen ipv tienduizenden euro's dokken aan intermediairs en bemiddelingsbureau's. Zodra 1 'grote jongen' door zou hebben dat wij een topic ervoor hebben is het per direct bezweken onder de last :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 00:51:
Modbreak: knipondanks dat jobs.tweakers.net nog niet bestaat is het natuurlijk niet de bedoeling dat we dan maar gaan werven/solliciteren in Lieve Adjes ;)

en tipje: kijk in z'n signature of homepageveld ;)
my bad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat we hier al eens een discussie over gevoerd hadden. Oh ja, hier is ie: Zoeken naar bepaalde expertise in regio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 12:03:
Ik dacht dat we hier al eens een discussie over gevoerd hadden. Oh ja, hier is ie: Zoeken naar bepaalde expertise in regio
curry684 in "Idee: vacatureplek"

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

curry684 schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 12:16:
[...]

Uberhaupt, alleen een multinational als Philips heeft al honderden ICT-vacatures per maand waarvoor ze graag gratis in de Tweakers-vijver komen vissen ipv tienduizenden euro's dokken aan intermediairs en bemiddelingsbureau's. Zodra 1 'grote jongen' door zou hebben dat wij een topic ervoor hebben is het per direct bezweken onder de last :)
Waarom geen apart gedeelte op de front-page zoals de pricewatch? Zorg dat T.net goedkoper is dan de andere vacature sites. Vraag er geld voor en vergroot de omzet van het bedrijf. Het lijkt mij dat ICT bedrijven maar al te graag hun vacatures op tweakers willen plaatsen aangezien het de grootste ICT community van Nederland is.
Als je ook nog een paar users aanstelt die alles in het gareel moeten houden en ze een kerstpakket stuurt, dan is iedereen blij. Vacaturebank lijkt mij geen slecht plan. Hij moet alleen niet op het forum bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:20
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 13:17:
[...]

Waarom geen apart gedeelte op de front-page zoals de pricewatch? Zorg dat T.net goedkoper is dan de andere vacature sites. Vraag er geld voor en vergroot de omzet van het bedrijf. Het lijkt mij dat ICT bedrijven maar al te graag hun vacatures op tweakers willen plaatsen aangezien het de grootste ICT community van Nederland is.
Als je ook nog een paar users aanstelt die alles in het gareel moeten houden en ze een kerstpakket stuurt, dan is iedereen blij. Vacaturebank lijkt mij geen slecht plan. Hij moet alleen niet op het forum bestaan.
Ik ben het met je eens dat een vacturebank voor Tweakers commercieel gezien goed zou zijn. Maar is dat de bedoeling? En is er tijd voor om te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Speciaal voor Quist:
RM-rf schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 17:19:
Wat Harm eerder aangaf is inderdaad waar, er is vanuit het MT al eerder besloten om ook een 'eigen' communitybased jobsite te koppelen aan GoT ...
De eerste plannen daarvoor stammen naar ik meen al uit begin 2003, maar werden toen in de koelkast gezet.

Inderdaad is de status momenteel dat het zeker gaat komen, maar nog lang niet wanneer ...

De reden daarvoor is dat als Tnet zoiets op zou zetten, ze wel bepaalde kwaliteitsnormen aanhoud, een 'speciaal forum opzetten' waar mensen dan hun vacature-spam mogen dumpen, voldoet dan zeker niet ...
Ook geen simpele CV-dumpsite zonder enige controle en waar CVs van 2 jaar oud opstaan ...

Als tweakers.net dat opzet, zou het minstens een kwalitatief hoog niveau moeten halen, en ook draagbaar moeten zijn, eventueel door daarvoor ook met anderen samen te werken...

Het zal zeker niet zo zijn dat ooit mensen, ongevraagd worden lastig gevallen door job-aanbiedingen, zoals 14440 lijkt te vrezen. Je kunt er redelijk goed van uitgaan dat Tweakers.net dat ooit zou toestaan, zo met zijn gebruikers (de belangrijkste 'asset' van GoT en T.net) om te gaan :)
;)

Pagina: 1