Toon posts:

Daemon Tools laat pc afsluiten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goeiemiddag,
daemon tools werkte hier normaal lekker maar om de een of andere vage reden,
als ik 'm nu open en ik kies het aantal apparaten..

ongeacht ik 1, 2, 3 of 4 kies mijn pc wordt zwart en binnen 2 sec zit ik in het opstart-scherm van m'n bios

iemand de oplossing? :)

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

uhh windows versie?

daemon versie?

mijn glazen bol is gisteren gevallen; kan het dus niet meer zo op afstand zien ;)

Verwijderd

Topicstarter
BoudewijnLinux schreef op maandag 13 juni 2005 @ 15:05:
uhh windows versie?

daemon versie?

mijn glazen bol is gisteren gevallen; kan het dus niet meer zo op afstand zien ;)
gecondoleerd ;)

Windows XP, 5.01.2600 @ SP2
DAEMON Tools 3.47

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-08 19:41

Nitai

Live the life you love.

Heb je daemon-tools gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd? Wellicht dat dat helpt.

Waarschijnlijk heeft d-tools een conflict met de driveletters van je systeem.

Je kunt ook even de support forum van D-tools bekijken, staan veel oplossingen op vermeld.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Verwijderd

Topicstarter
Nitai schreef op maandag 13 juni 2005 @ 15:08:
Heb je daemon-tools gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd? Wellicht dat dat helpt.

Waarschijnlijk heeft d-tools een conflict met de driveletters van je systeem.

Je kunt ook even de support forum van D-tools bekijken, staan veel oplossingen op vermeld.
opnieuw geinstalleerd heeft niet gewerkt ;(

zal idd ook even @ d-tools site zelf nog kijken..

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Automagische reset -> je hebt auto-reset bij een BSOD al uit gezet? Zo niet: check even de Windows Operating Systems Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/Sticky_off.gifFAQ (onder het kopje van opnieuw startende PC's) om het uit te zetten. Hoe dan ook: wat zegt je event log er over? Misschien staat er wat nuttigs :)

offtopic:
Welkom :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op maandag 13 juni 2005 @ 15:12:
Automagische reset -> je hebt auto-reset bij een BSOD al uit gezet? Zo niet: check even de Windows Operating Systems [afbeelding]FAQ (onder het kopje van opnieuw startende PC's) om het uit te zetten. Hoe dan ook: wat zegt je event log er over? Misschien staat er wat nuttigs :)

offtopic:
Welkom :Y)
zal er zo even naar kijken bedankt..
maar ik probeerde 'm nu weer opnieuw te installeren krijg ik opeens deze fout :X

Afbeeldingslocatie: http://img287.echo.cx/img287/8610/dt7hc.th.jpg

offtopic:
Thnx ;)

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-08 23:22

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Support personnel meldt :Y) ;)

SP2 en Daemontools gaan sowieso niet lekker samen. Ik weet niet wat er precies gebeurd is, maar als ik jou was zou ik eerst D-tools deinstalleren, dan SP2 er opnieuw overheen, en vervolgens D-tools weer herinstalleren. Denk dat je daarmee verder komt, want volgens mij zijn je ASPI-drivers een beetje van de wap af ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1