[hp OpenView 4.5] - Print-probleem

Pagina: 1
Acties:

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:48

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Topicstarter
Bij een klant van ons hebben ze een helpdesk waar tot voor kort geen tool werd gebruikt voor het administreren van calls. Nou hebben ze ergens in een hoek nog een machine gevonden (+CD's) voor hp OpenView 4.5 + Servicedesk-module. Zonder al te ver in details te treden; het pakket draait en men kan calls loggen en de database vullen.

Probleempje: binnen het pakket zie je x aantal calls onder elkaar staan en als je er eentje aanklikt, krijg je onder andere 6 tabbladen te zien waarvan er eentje History heet. Als je een geopende call wil printen, wordt netjes alles uitgeprint BEHALVE de verhalen die men in de history heeft toegevoegd. Alleen het Subject en Creator van het aktieveld worden afgedrukt maar niet zijn/haar opmerkingen.

Hewlett Packard heeft uitermate weinig gedocumenteerd en ook hun call-center heeft geen antwoord. Iemand hier op Tweakers bekend met dit pakket over hoe we bij de klant de volledige history kunnen aanvinken/uitprinten?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:48

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Topicstarter
*kickje*

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• sweetdude
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-08 12:06
Ik zie dit toppic nu pas maar het is dus niet mogelijk om deze informatie te printen.

Enige oplossing is om gebruik te maken van externe tools zoals Crystal Reports of Businessobjects.