Van dual Screen naar enkel?

Pagina: 1
Acties:

• Oliesjeik1
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-08 16:34
Hallo,

Ik heb een probleem. Ik heb mijn tv op mijn videokaart aangesloten zodat ik ook op de tv films kan kijken. Het probleem is dat ik op de tv een andere dekstop zie dan op mijn monitor, oftewel dual screen. Ik wil dit echter niet, ik wil mijn desktop gewoon gekopieerd hebben op de tv. Echter het lukt me niet op de in te stellen. Kan alleen primeair of secundair kiezen meer niet (bij geavanceerd>weergaves).

Is er iemand die weet hoe dit moet?
Oja, heb al wel gesearched maar meestal gaat het erover hoe je juist duel screen krijgt :)

ati radeon 9800 pro

alvast bedankt

d'n oliesjeik

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-08 23:46
je kan beide aanklikken onder displays. Vaak moet je de tv wel primairy maken om beide hetzelfde beeld te geven, iig bij mij zo...

Gebruik anders ultramon (proggie) eens, daar kan je beide in instellen, of wel kopie van monitor of 2 verschillende beelden.

http://www.realtimesoft.com/ultramon/

[ Voor 11% gewijzigd door Martinus op 13-06-2005 14:38 ]

no comment

• Oliesjeik1
Ok bedankt,

maar zoals jij het zegt lukt me niet iig.

maar zal dat programma ff proberen

d'n oliesjeik

• Oliesjeik1
Oja, als ik mijn tv scherm uit wil zetten (via eigenschappen, instellingen, geavanceerd, weergaves>tv aan/uit knopje) dan zegt ie van "De configuratie die u heeft geselecteerd is niet beschikbaar omdat een deel van uw uitgebreide bureaublad niet zichtbaar zou zijn. Gelieve deze instellingen aan te passen". Kijk da snap ik wel, maar hoe doe ik dat (want dat staat er natuurlijk weer niet bij)

gr Thomas

d'n oliesjeik

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:10

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Je TV kan nooit dezelfde resolutie aan als je monitor. TV's zijn meestal begrensd tot 1024.768 (als je gekun hebt) of 800x600. Ligt ook een beetje aan de video-out en de videokaart (Ati / nVidia) die je gebruikt

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Oliesjeik1
The_Eagle schreef op maandag 13 juni 2005 @ 15:24:
Je TV kan nooit dezelfde resolutie aan als je monitor. TV's zijn meestal begrensd tot 1024.768 (als je gekun hebt) of 800x600. Ligt ook een beetje aan de video-out en de videokaart (Ati / nVidia) die je gebruikt
dus moet ik de resolutie van mijn beeldscherm dan maar lager zetten ?
of niet?

d'n oliesjeik

• Oliesjeik1
Ok bedankt iedereen,

heb het inmiddels opgelost.

moest m ff opnieuw opstarten :D

d'n oliesjeik

Pagina: 1