Hallo, heb nu zo'n 3 maanden een Orange M500. Ben er zo-zo tevreden over, veel onverklaarbare vastlopers, trage reactietijd, etc. Windows, zullen we maar zeggen
Nou wil ik wel zoveel mogelijk onzin software eraf gooien, om geheugen vrij te maken.
Als ik hem hard reset, en na herstart bij de mededeling: "applications wil be installed in 3 seconds" hem weer meteen soft-reset, wordt er een heleboel shit niet geinstalleerd.
In de file explorer zie ik dan de map Extended_ROM, met daarin een aanstal inst. files.
De vraag is: welke heb ik ECHT nodig voor een normale werking van de M500?
Beter nog: weet iemand per file wat er geinstallerd wordt?
En weet ook iemand hoe je andere Windows componenten (zoals Xbackup en Pocket MSN) kan verwijderen?
Thnx IA,
DM
Nou wil ik wel zoveel mogelijk onzin software eraf gooien, om geheugen vrij te maken.
Als ik hem hard reset, en na herstart bij de mededeling: "applications wil be installed in 3 seconds" hem weer meteen soft-reset, wordt er een heleboel shit niet geinstalleerd.
In de file explorer zie ik dan de map Extended_ROM, met daarin een aanstal inst. files.
De vraag is: welke heb ik ECHT nodig voor een normale werking van de M500?
Beter nog: weet iemand per file wat er geinstallerd wordt?
En weet ook iemand hoe je andere Windows componenten (zoals Xbackup en Pocket MSN) kan verwijderen?
Thnx IA,
DM