Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

3 Nieuwe symbian series 60 van nokia

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
6270, 6280 en 6111, zo luiden de nieuwe nummertjes om uit het hoofd te leren. Het zijn geen Nseries maar toch zijn ze stuk voor stuk uitgerust met hoogwaardige multimediafuncties zoals 2 mexapixelcamera, UTMS, ... Nokia introduceert hiermee ook enkele nieuwe technologiën zoals 3D sound effects, nieuwe games zoals 3D snake (tot nu toe enkel op ngage)... Verdere details moet ik nog uitzoeken. hieronder de link.

http://www.nokia.com/nokia/0,,76298,00.html

Verwijderd

Topicstarter
Vergeten te zeggen: Ze zien er nogal samsung-killers uit... Met dat slide model enzo. Slimme zet van nokia want de meeste mensen die geen series 60 kopen doen dit enkel maar omdat ze de "looks" van de toestellen niet mooi vinden en kopen daarom samsung...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2005 13:51 ]

Verwijderd

Topicstarter
correctie: series 40. Vreemd want de toestellen hebben dezelfde schermgrote als series 60...

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:16
het werd ook tijd dat nokia eens met een series 40 toestel komt met een groter display

en inderdaad, zijn er al topics geopend over deze toestellen vandaag. Denk dat deze dicht kan

[ Voor 37% gewijzigd door Maite op 13-06-2005 14:13 ]

Verwijderd

Gebruik die edit knop eens. En een vergelijking en wat meer info over de toestellen was ook wel fijn geweest. Zo heeft dit topic niet veel nut IMHO. De gegevens die post (in titel) kloppen niet eens. Wou je als eerste een topic hierover openen ofzo?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2005 14:02 ]

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-11 07:19
6111 is al zojuist een topic over geopend.

Nokia 6111

Specificaties:

Operating Frequency

Tri-band EGSM900/GSM1800/1900

Automatic switching between bands

Size

Weight: 92 g

Dimensions: 84 x 47 x 23 mm, 76 cc

Display and User Interface

Active TFT 262,144-color, 128 x 160 pixels (29x35mm)

Nieuw UI look en features

Camera

Megapixel camera met landscape camera modus

Camera flash

6x digital zoom

Video streaming en opname tot ongeveer 60 minutes/40kbps(afhankelijk van geheugen)

Messaging

Xpress audio messaging:

MMS OMA 1.2

Text messaging

Predictive text input

Email: SMTP, POP3 en IMAP4 protocollen

Wireless Village, Instant Messaging, and Dynamic phonebook

Multimedia

Video player: 3GPP, H.264 video, MPEG-4 en AMR

AAC/MP3/MIDI/polyphonisch geluiden voor ringing/game/alert tones

FM stereo radio

Visual Radio

Push to Talk

Push to talk over cellular (PoC)

PoC button

Memory

Ongeveer 23 MB voor video, audio en foto bestanden

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-10 03:55
wat een troep zeg, vier topics die makkelijk in 1 zouden kunnen

PSN: djmurcielago

Verwijderd

Wat is het belangrijkste verschil tussen series 40 en 60 dan .... ?

Vind het een hele mooie foon, wil er zelfs tot het laatste kwartaal op wachten, maar dan moet ie wel TT kunnen draaien.

Anders haal ik volgende week de 6680, daar weet ik het iig zeker van. De mini SD spreekt mij het meeste aan, stukken goedkoper als die rs-mmc-dv kaartjes ....

Verwijderd

Serie 60 phones zijn 'smartphones'. Je kunt er dus extra software zoals routeplanners, browsers, games mp3-spelers en nog veel meer opzetten. Echte programma's dus en geen java. Ook ondersteunen ze een soort van multitasking waarbij je meer dan 1 programma open kan hebben staan.

Verwijderd

Oke thanx, vond hem er echt 'smart' uitzien, maar das dus niet zo, tis meer een nieuwe versie van de 6230 o.i.d.
Als gezegd, de sd-kaart en de 2 megapixel spraken me aan, maar dan wacht ik er niet op.

Thanx again.

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
Oud Topic, blijft beneden.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.