Toon posts:

Acer tracelmate 4002 WLMi en Bluetooth

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Is het mogelijk om achteraf in de 4002 WLMi bluetooth in the bouwen of te activeren. Naast het Wifi lamp/knopje zit al voorbereiding op Bluetooth.

Alvast bedankt.

• Nobby
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-01 02:45

Nobby

Nuts!

Je kunt niets activeren wat niet aanwezig is, het inbouwen kan wel:
r0b schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 12:35:
[...]

http://personal.kriteon.c...elMate_2300_4000_4500.pdf
Part number 54.T48V7.001

Bestellen + inbouwen + gebruik maken van BlueTooth.
In deel 1 van dit topic was er al iemand die aanbood om (bij genoeg interesse) een aantal BT modules aan te schaffen.
Let op, zelf inbouwen blijkt zeer lastig te zijn:
PietProem schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 20:23:
Inbouwen is zeer lastig!

Je moet je complete laptop uit elkaar halen.
En dan bedoel ik van LCD demonteren tot aan de CPU ed. ik ben redelijk handig met pc's alleen ik durf het zelf niet aan (als jij het wel aandurft moet je maar even mailen ik heb een service manual 3,6 Mb).
Zo'n module zijn niet de kosten 45 euro en het monteren is iets van 80 euro bij http://www.imd.nl dit is de officiele Acer reperateur van Nederland als ik het goed begrepen heb.
Dit was gewoon te vinden via de search, ik heb er nog geen 5 min over gedaan.

Dit komt allemaal uit het [Ervaringen] Acer TravelMate 4000-serie Deel 2

[ Voor 14% gewijzigd door Nobby op 14-06-2005 00:06 ]

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hey, welkom op GoT.

Omdat je nieuw op GoT bent, kunnen vele dingen nog wat vreemd lijken. Hier op GoT verwachten we eigenlijk dat mensen veel zelfonderzoek doen en het een en ander in hun topicstart verwerken. In dit geval is je topicstart nog wat kaal; je valt bijna direct met de deur in huis.

Als je eventjes de huisregels doorneemt, zal alles een stuk duidelijker worden, daar ben ik zeker van. :) Ben je er toch niet zeker van wanneer je nou wel of niet een topic moet openen, kan je me gerust mailen.

Dit topic is gesloten.