Toon posts:

Asus GF6600 GT 128MB DDR3 !-AGP-! Vraagje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Titel is ongeveer wel duidelijk. Ik zoek dus een nieuwe videokaart ik heb momenteel een Asus Geforce FX5700/TD 256MB. Toen ik ging zoeken kwam ik ineens bij de Asus Geforce 6600 GT 128MB DDR3 . HIER staat dus een foto van 3 kaarten/benchmarks met de bijbehorende 3dmark03 punten. Ik word naar de Asus site doorverwezen vanaf Sallandautomatisering waar ik invoer dat ik een Asus videokaart wil met AGP. Dan kom ik op de asus site en staat daar een voor mij hoge 3dmark03 score. Ik ben dus helemaal blij omdat deze kaart in mijn budget valt maar dan staat daarboven bij allemaal die pictogrammen PCI >> Express.. In het stukje tekst boven die benchmark scores staat dus "Experience the explosive superspeed of PCI-Express with ASUS Powered EN6600GT" Ik weet dus helemaal niet welke score bij de AGP kaart van Sallandautomatisering hoort? Mijn vraag is dus welke score hoort bij de kaart van Sallandautomatisering ? Welke score heb ik dan in 3dmark03 en zou het veel nut hebben om deze kaart te halen? Of is het misschien verstandig om toch een andere kaart te halen die misschien goedkoper en sneller is. Ik heb dus AGP en weet niet precies wat PCI-Express is maar ik weet wel 100% zeker dat mijn moederbord het niet ondersteund (Asus A7N8X-E Deluxe) want dat heb ik opgezocht. Nu ik trouwens op de Asus site heb gekeken en via het menu naar AGP kaarten ben gegaan kom ik tot mijn verbazing terecht bij deze N6600-GT (AGP versie?) alleen hier staat dus een 3dmark05 score bij maar nu ben ik er al helemaal niet meer zeker van. Heeft Salland nou verkeerd doorgelinkt of ben ik nou zo blind? En wat heeft de N6600-GT (AGP versie?) dan voor 3dmark03 score kan ik dit ergens zien? Ik had net wel een lijstje met allemaal kaarten alleen de 6600GT stond er helaas niet tussen. Alvast bedankt :9

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-08 23:33

TMC

Euh, wazig verhaal. Maar het verschilt tussen de PCI-e en AGP versie is minimaal. :+

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet het niet ik kan geen PCI kaart vergelijken in 3dmark2003 met een dezelfde kaart die dan alleen in AGP werkt alleen dan in 3dmark 2005? :? Heeft salland een verkeerd ''voor meer in formatie linkje gegeven"? :9 Misschien is het makkelijker om de vraag anders te maken, zal ik de AGP versie van de 6600GT halen of een andere kaart? :)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2005 13:26 ]

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-07 18:01
Ik heb een asus 6600 GT TOP en daar haal ik 8500 punten mee in 3dmark 2003. En alle nieuwste spellen draaien er perfect op hoor.

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Topicstarter
Welke kaart is dat in de pricewatch? deze toch pricewatch: Asus GeForce 6600 GT 128MB DDR3 (AGP, DVI), N6600GT/TD

• dennis112
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-07 18:01
Ja die kaart is het, dat kun je ook aan de titel zien he 8)7

Asus P6T Deluxe, Intel Core i7 920, 6Gb 1333Mhz DDR3, 2 x Sapphire HD5830 in Crossfire

Verwijderd

Topicstarter
Ja hehe maar als je dan doorgelinkt word naar een PCI kaart weet je het natuurlijk ook niet zeker maar dan wil ik dus die kaart hebben of is er misschien nog een betere geforce versie die goedkoper is ? :)
Pagina: 1