Ik wil graag het ontvangst van mij PC verbeteren (dit omdat ik betere doorstroom snelheid wil om netjes film te kunnn kijken) nu kan ik mijn Client antenne slopen en er een nieuwe op solderen alleen ik ben niet zo technische dat ik dit aan durf. Ik beschik over 3 com client met externe antenne. Als ik het een beetje snap is bij de client het draadje van de antennte door knippen en er een nieuwe antenne op zetten maar ontvang ik dan wel hele zwakke signalen betere? Ik deel namelijk met mij buurman de verbinding maar die heeft er weinig zin in en ik ook om dingen te proberen door te solderen etc. Hij beschikt over een 3com AP met wireless b/g/a. Is het niet mogelijk door een pci kaart te kopen met daarop een externe antenne dat mij signaal beter word?
zoek op wat voor connector er op die 3com zit en kijk of je daar een andere externe antenne op kan zetten (zal wel lukken).
Knippen solderen levert niet altijd een beter signaal op
Denk ook aan een betere plaatsing van de antenne (verleng kabeltje) want een paar meter kan soms al heel veel uitmaken.
Knippen solderen levert niet altijd een beter signaal op
Denk ook aan een betere plaatsing van de antenne (verleng kabeltje) want een paar meter kan soms al heel veel uitmaken.
I´d rather be a hypocrite than the same person forever (Yauch)| 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar