Vreemd probleem met Word en vele plaatjes

Pagina: 1
Acties:
  • 1.154 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreeTz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-12-2024

GreeTz

took the red pill

Topicstarter
Hallo, ik heb het volgende probleem met een word document wat voorzien is van vele afbeeldingen. Op onderstaand plaatje zie je wat er mis gaat:
Afbeeldingslocatie: http://www.mlcs.nl/images/stories/BLOG/word_err.jpg
Buiten de afmetingen van mijn nieuw ingevoegde foto gebeurt er iets met de tekst. Heeft iemand enig idee hoe je dit kunt oplossen?

En hoe laat ik nummering in alle bijschriften bijvoorbeeld opnieuw nummeren? Als ik namelijk voor plaatje 5.8 een figuur invoer heet die 5.8 maar wordt er verderop in het document geen tellers verhoogd...

Of ligt mijn document nu gewoon in de soep?

Alleen:           DE GROETJES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Nummering is een kwestie van rechtklikken (op het nummer waar je opnieuw wilt beginnen) en opnieuw nummeren kiezen.

[ Voor 26% gewijzigd door Herby op 13-06-2005 12:32 ]

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreeTz

GreeTz

took the red pill

Topicstarter
Daar kan ik veld bijwerken doen en dat kan niet automatisch?

Ook het automatisch bijwerken voor afdrukken gebeurt niet [extra -> opties -> afdrukken -> velden bijwerken (vinkje)]

[ Voor 72% gewijzigd door GreeTz op 13-06-2005 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik zie aan het screenshot eigenlijk niet wat er niet klopt, bedoel je dat het plaatje te laag staat? (En je kan het niet met de hand terugzetten)?

Word heeft inderdaad wat vervelende bugjes met (o.a.) te veel figuren. Zorg er iig. voor dat je alle patches hebt geinstalleerd: kan geen kwaad.

De nummering komt als het goed is weer goed als je gaat printen maar bij jou dus niet. Je zou er evt. een macro voor kunnen maken, maar de laatste keer dat ik een groot document (paar honderd blz) met Word maakte ben ik plaatjes maar met de hand gaan nummeren (en de volgenden deed ik met LaTeX ipv. Word :o )

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreeTz

GreeTz

took the red pill

Topicstarter
in het plaatje wordt tekst gesplitst op een plek waar geen plaatje staat met het countour van het meest recent ingevoerde plaatje (als ik dit vergroot word ook de whitespace groter).

Ik was er ook wel uit om over te stappen op latex, maar dat gaat zo moeilijk aan het eind van je afstuderen als je je scriptie wilt afronden...

Anyway het probleem is verholpen! achter de alinea text (net buiten beeld) boven het plaatje wat er reeds stond is een enter ingevoegd en nu is alles weer goed :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TNT78
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

TNT78

De goeroe

Klopt wod heeft hier veel problemen mee.
Je kunt dit omzijlen door het document op te lsaan als een HTML bestand.

Mous XP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreeTz

GreeTz

took the red pill

Topicstarter
LOL dat ga je niet menen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Een keer openen & opslaan in een andere Word versie kan de boel evt. ook wel eens overhoop gooien, maar HTML lijkt me geen optie. Het idee is toch dat het tzt geprint gaat worden en dan is HTML het laatste dat je wilt :o

En een enter om het op te lossen: woei :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1