Toon posts:

Waar verkopen ze nog NewQ dingen?

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand waar ze deze dingen verkopen?

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/76244/1

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/bramjan/Images/EQ1.JPG

die tent waar zn em verkochten is over de kop, zie:

http://www.abc-d.nl/actueel/content_parts/failliet/5sept.html

En ik kan em nergens vinden.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

• Canis Lupus
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-08 18:42

Canis Lupus

Vosbot

Buiten dat ik effe wil zeggen dat het er superkick uitziet kan ik je niet echt verder helpen... ;(

Maar misschien toch nog een ideetje (zal je zelf ook wel bedacht hebben), kijk effe op
www.newq.com
misschien hebben ze het daar over distributie-adressen, of kan je ze daar over mailen. Succes!

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Verwijderd

Topicstarter
ik hep em al:) wel tikkie duur voor fl 215,-
:(

http://home.hetnet.nl/~jjcomputers/Pages/Prijslijst.htm

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-08 13:47

Local Host

Het forum is om te leren.

Ik heb hem ook in mijn pc hangen ik heb hem gekocht op zo'n pc-discount beurs coor 215 gulden ik geloof dat ze nu 199 gulden kosten ik heb ze overigens alleen nog maar op beurzen gezien dus ik denk dat ik je zal moeten doorverwijzen naar een pc discount beurs bij je in de buurt...

Suc6 !!!

m@zzl

Dennis van Gelder
Systeembeheerder ATCOSTPLUS

Verwijderd

Lijkt wel alsof het een Photo is van mijn systeem Equalizer (gekocht bij Computerland Haarlem) Plextor 8*4*32 kast exact het zelfde, grappig. :+

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:37

Yucko

One clown to rule them all !

Ik heb toen ik die posting van die ene gast zag (die hem op de hcc had gekocht) ook gezocht op internet, maar kon hem bijna nergens vinden.

Uiteindelijk toch gevonden en meteen gekocht bij de volgende winkel (damn ... heeft me wel een dag gekost om hem op te halen ... klote Openbaar Vervoer):

Pc Actief bv.
Frankeneng 65-66 1
6716 AA Ede
NL

Kostte me Fl 186,83 incl. btw (Fl 159,- excl.) *D

Nog eventjes over die lijst van jou, met daarom bedrijven die over de kop zouden gegaan zijn of zoiets. Daar staat dus ook deze firma bij (datum per 5 sept. 2000), maar ik heb hem op 5 dec. 2000 gekocht :? Ik kan je wel de faktuur inscannen als bewijs als je me niet geloofd :9

Hoop je hiermee geholpen te hebben.

BTW: fantastisch ding, maar er zou een nieuwe uitkomen. Dit is namelijk de NewQ Gold. Er zou binnenkort een nieuwere versie uitkomen volgens de verkoper (zie ook de www.newq.com site eventjes). Is er eentje met afstandbediening.

GreetZ :) :) :) :) :) :)

PS. je kunt hem ook laten opsturen, maar ik weet niet wat dit precies kost. Het is maar dat je het weet

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22-08 14:42
Op vrijdag 12 januari 2001 23:30 schreef JaJoah het volgende:
Uiteindelijk toch gevonden en meteen gekocht bij de volgende winkel (damn ... heeft me wel een dag gekost om hem op te halen ... klote Openbaar Vervoer):

Pc Actief bv.
Frankeneng 65-66 1
6716 AA Ede
NL
Die is dus failliet.

Verwijderd

Volgens mij zijn ze niet failliet hoor want hun website is nog steeds online hoor.
www.computake.nl

Dazzler

• risjard
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-08 20:02
Ik heb 'm gekocht op PC dump. Bij een stand van www.jincomputers.nl

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:37

Yucko

One clown to rule them all !

Op zondag 14 januari 2001 22:16 schreef Jasper het volgende:

[..]
Die is dus failliet.
en dan zet je nu eens die bril goed op je neus en checkt nog eens mijn vorige posting. Dan die je zoiets staan als:
Nog eventjes over die lijst van jou, met daarom bedrijven die over de kop zouden gegaan zijn of zoiets. Daar staat dus ook deze firma bij (datum per 5 sept. 2000), maar ik heb hem op 5 dec. 2000 gekocht Ik kan je wel de faktuur inscannen als bewijs als je me niet geloofd
Dus, jij zegt dat ze al van 5 sept. 2000 failliet zijn, terwijl ik er nog op 5 dec. 2000 nog zo'n ding gekocht heb??? Zal wel aan mij liggen :?

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Pagina: 1