[Win2K] Partities zijn allen geshared telkens na boot

Pagina: 1
Acties:

• Mizitras
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik zit in een vrij onveilig LAN waar ik jammer genoeg van gebruik moet maken om te kunnen surfen/mailen. Samen met vele anderen zitten wij op een hub, die dan met nog twee hubs ook met gebruikers verbonden is. Sommige hiervan die graag 'spelen' binnen het netwerk of het niet zullen nalaten met hun 'elite' skills op andere pc's binnen te dringen.
Een firewall is hier dus het minste, maar ik had deze week schijfdefragmentatie opgestart via Deze computer - eigenschappen C en zag bij 'Delen' dat mijn C ...en ook alle andere partities Shared waren. (C$)
Dit terwijl ik dit nooit heb gedaan en dit toch zeker heb afgezet, vorige week nog. En nu staan ze weer shared. Wat 'triggered' deze wijziging elke keer toch?

Ik heb wel een gebruikersaccount (guest-account) aangemaakt met loginnaam en wachtwoord sinds vorige week die zelden wordt gebruikt, maar verder zie ik niet in of er een rede is waarom Windows dit toch ozo graag terug elke keer wil delen. :-|
En zie ik het als een beveiligingsprobleem.

(Ik meldt mij overigens nooit aan in dat LAN, ik gebruik enkel de hub -> router, om zo te surfen. Men 'ziet' mij dus niet in het netwerk, enkel door te scannen bv.)

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)