Ik heb hier 2 laptops staan, een Dell Inspirion ("oude") waar MS Works 7.0 op geinstalleerd staat, en een nieuwe Dell Latitude ("nieuwe") waar Office 2003 SP1 (alleen Word, Excel en Outlook) opstaat.
Nu heeft de oude een MS Works-project met daarin een flink aantel behoorlijk uitgebreide taken. De nieuwe laptop moet de oude vervangen, en daar wil men verder werken met deze taken. Een rondje door de diverse programma's (okee, alleen Outlook
) leerde me dat daarin ook een sectie "Täken" zit, met zelfs meer opties dan Works heeft.
Mooi, exporteren, importeren en ik ben klaar
Niet dus
Outlook snapt geen .WPJ-bestanden, en dat is toevallig het enige formaat dat Works aankan...
Hoe krijg ik, zonder alles opniew in te moeten typen, die taken uit MS Works in MS Outlook?
Ik heb wel gezocht, maar aangezien Works een Engels werkwoord is krijg je letterlijk 3*10^9 nutteloze resultaten. Daarnaast lijkt Works ook niet echt veel gebruikt te worden?
Nu heeft de oude een MS Works-project met daarin een flink aantel behoorlijk uitgebreide taken. De nieuwe laptop moet de oude vervangen, en daar wil men verder werken met deze taken. Een rondje door de diverse programma's (okee, alleen Outlook
Mooi, exporteren, importeren en ik ben klaar
Hoe krijg ik, zonder alles opniew in te moeten typen, die taken uit MS Works in MS Outlook?
Ik heb wel gezocht, maar aangezien Works een Engels werkwoord is krijg je letterlijk 3*10^9 nutteloze resultaten. Daarnaast lijkt Works ook niet echt veel gebruikt te worden?
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock