[Works -> Outlook?]Exporteren taken

Pagina: 1
Acties:

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 15:39
Ik heb hier 2 laptops staan, een Dell Inspirion ("oude") waar MS Works 7.0 op geinstalleerd staat, en een nieuwe Dell Latitude ("nieuwe") waar Office 2003 SP1 (alleen Word, Excel en Outlook) opstaat.

Nu heeft de oude een MS Works-project met daarin een flink aantel behoorlijk uitgebreide taken. De nieuwe laptop moet de oude vervangen, en daar wil men verder werken met deze taken. Een rondje door de diverse programma's (okee, alleen Outlook :P ) leerde me dat daarin ook een sectie "Täken" zit, met zelfs meer opties dan Works heeft.

Mooi, exporteren, importeren en ik ben klaar :*) Niet dus :( Outlook snapt geen .WPJ-bestanden, en dat is toevallig het enige formaat dat Works aankan...

Hoe krijg ik, zonder alles opniew in te moeten typen, die taken uit MS Works in MS Outlook?

Ik heb wel gezocht, maar aangezien Works een Engels werkwoord is krijg je letterlijk 3*10^9 nutteloze resultaten. Daarnaast lijkt Works ook niet echt veel gebruikt te worden?

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Kan je ze niet opslaan als .wps? Die snapt Word wel :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Paul
Nope. Tot dusver vind ik dat Works maar een beperkt rotpakket, dat echt _TOTAAL NIET_ overeenkomt met MS eigen GUI-specificaties.

Als ik het project open dan krijg ik een blauw scherm (nee, geen BSOD :P) met in groot lettertype alle taken en ergens rechtsonderin een knopje opslaan en opslaan als... Achter het knopje opslaan als kun je alleen de directory en de bestandsnaam opgeven, de type-dropdown bevat enkel en alleen "Works-projectbestand|*.wpj".

Rhàshan - Aditu Sunlock

• Paul
"Opgelost" door de 2 laptops naast elkaar te zetten en alles op de hand over te tikken :/

Rhàshan - Aditu Sunlock