Ik zoek manier om stats bij te houden

Pagina: 1
Acties:

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-01 13:48

M.I.G.

[like an alien]

Topicstarter
Hi there,
Ik zoek een manier om mijn stats goed bij te houden. Bijvoorbeeld in Access, maar omdat ik niet zo'n ontzettende goeroe ben hoop ik dat iemand mij een template kan verschaffen of iets dergelijks. Ik hou het al geruime tijd bij in Excel, maar werkt niet helemaal optimaal. Of als er andere opties zijn, dan hoor ik dat natuurlijk graag. Thanks!

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 15:05

Scraper

ErikJ

Ik vind het niet erg om even een databaseje te maken in Access. Moet je alleen ff aangeven welke velden erin moeten komen te staan. Het is op zich niet zo erg moeilijk.

• M.I.G.

M.I.G.

[like an alien]

Topicstarter
Nou Scraper, dat zou niet zo gek zijn. Is het dan wel mogelijk om vanuit Access leuke grafiekjes naar voren te toveren. Iig dit zijn de velden die ik momenteel bijhou.
* Dag
* Totaal aantal blokjes
* Gemiddeld aantal blokjes per dag
* Total keys tested (totaal aantal blokjes * 268435456)
* Keyspace checked
* Overal Rate
* Current Ranking
* DPC Ranking

Ik weet niet hoe je dit op een mooie manier voor elkaar kan krijgen, dus als je wilt...heel graag!

Thanks
MIG

• Scraper

Scraper

ErikJ

Ik weet van Excell dat dit een heel makkelijk programma is om berekeningen te doen op de verschillende velden, met Access is dit wat moeilijker te doen verwacht ik. En grafiekjes uit Access krijgen heb ik eigenlijk nog nooit naar gekeken om eerlijk te zijn, maar het moet vast wel mogelijk zijn om dat te doen.

Ik denk dat het wel het makkelijkst is om het in Excell te houden, maar als het te groot wordt, dan kan ik me indenken dat het een beetje lastig is om bij te houden.

• Onno
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Excel.

(sorry Scraps :P)

• Scraper

Scraper

ErikJ

Ik pik het dan ook van niemand anders ;)

• M.I.G.

M.I.G.

[like an alien]

Topicstarter
Jammer. Ik had ook al een beetje in Access gekeken en formules etc. wordt een beetje moeilijker. En Excel wordt een beetje lastig om bij te houden. Misschien iemand anders een idee?
Pagina: 1