"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Specificaties:
Operating Frequency
• Tri-band EGSM900/GSM1800/1900
• Automatic switching between bands
Size
• Weight: 92 g
• Dimensions: 84 x 47 x 23 mm, 76 cc
Display and User Interface
• Active TFT 262,144-color, 128 x 160 pixels (29x35mm)
• Nieuw UI look en features
Camera
• Megapixel camera met landscape camera modus
• Camera flash
• 6x digital zoom
• Video streaming en opname tot ongeveer 60 minutes/40kbps(afhankelijk van geheugen)
Messaging
• Xpress audio messaging:
• MMS OMA 1.2
• Text messaging
• Predictive text input
• Email: SMTP, POP3 en IMAP4 protocollen
• Wireless Village, Instant Messaging, and Dynamic phonebook
Multimedia
• Video player: 3GPP, H.264 video, MPEG-4 en AMR
• AAC/MP3/MIDI/polyphonisch geluiden voor ringing/game/alert tones
• FM stereo radio
• Visual Radio
Push to Talk
• Push to talk over cellular (PoC)
• PoC button
Memory
• Ongeveer 23 MB voor video, audio en foto bestanden
[ Voor 20% gewijzigd door Sur_G op 13-06-2005 12:26 ]
Het is geen Symbian S60, tis gewoon een S40 maar wel 3e generatie dus het moet er nu eindelijk eens wat beter gaan uit zien. (zie video)
• Video Nokia 6111
[ Voor 6% gewijzigd door Sur_G op 13-06-2005 12:11 ]
Geen geheugenslot en nutteloze dingen als digitale zoom.
1MP camera op een phone die eind dit jaar uitkomt is ook echt niet veel ofzo, al hoeft er van mij helemaal geem camera op te zitten.
Als je er eentje op doet waarom dan geen 2MP camera waar nog enigzins fatsoenlijke foto's vanaf komen?
Display van 128 x 160 is ook niet vooruitstrevend, nee deze phone heeft niets waarvoor ik um zou kopen.
Ik heb zelf aardig wat toestellen gehad uit de 6-serie en daar zaten toch elke keer wel functies op die voor die tijd erg netjes waren.
Als het toestel niet te duur wordt zal het misschien wel aardig toestel voor normaal gebruik zijn netals bijvoorbeeld de nokia 6100.
I hit the CTRL key, but I'm still not in control!
Ik vind m er iig leuk uitzien. Ik wilde ook graag zo'n 'schuif-telefoontje' maar ik ben geen fan van Siemens/Ssamsung, dus maar voor de 6230 gegaan.
Ik wacht eens af, misschien koop ik deze wel
Hij zegt toch ook niet dat het een series 60 toestel is? Ik denk dat je in de war bent met iets anders want hij zegt wel dat het een 6 series toestel is, een toestel met 6 als index cijfer dus (6xxx)Sur_G schreef op maandag 13 juni 2005 @ 12:10:
@Ginz:
Het is geen Symbian S60, tis gewoon een S40 maar wel 3e generatie dus het moet er nu eindelijk eens wat beter gaan uit zien. (zie video)
• Video Nokia 6111
Verkeerd gelezen?
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
Had het inderdaad niet goed gelezen, my bad.

Hier wat meer plaatjes van de Nokia 6111 http://www.mobilmania.cz/Mobilnitelefony/AR.asp?ARI=110370
De camera is helaas 1MP maar hij is wel lekker klein en licht! En mooie vorm. Verder heeft die ook Push to Talk en voice-clips versturen, wat inhoudt dat je opgenomen gesprekken (voice memo) kan versturen.
Volgens mij komt dit toestel eind augustus??
When the pink is snookered, Go for the brown
Weet iemand iets van de hardware die erin zit? M'n 6600 kan niet eens SNES roms fatsoenlijk draaien, wat meer MHZjes zou niet verkeerd zijn...
De 6280 is trouwens ook wel geinig
[ Voor 28% gewijzigd door Ipenburg op 27-07-2005 13:17 ]
Verwijderd
Denk dat dit m'n volgende toestelletje wordt. Enige nadeel is het geheugen van 23mb.....
Hoe meer functies hoe beter, ja toch?
Ik heb de 6600 ook via een omweg moeten krijgen toen hij nog niet in de winkels lag.
Persoonlijk zou ik voor een wat veelzijdiger toestel gaan maar het blijft een leuk speeltje
Weet iemand of je de 6111 ook gebruiken zonder dat je de telefoon hoeft uit te schuiven. Je hebt die toetsen uiteraard wel nodig bij het SMS/MMS en als je geen nummer in het geheugen heb staan dat je het zelf moet intoetsen...
Maar dat push to talk, werkt dat uberhaupt in NL? ik dacht dat dat alleen in USA/Canada werkte?
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Losse verkoopprijs is ong 270 euro, volgens Nokia.addictive schreef op donderdag 29 september 2005 @ 15:17:
ben benieuwd naar de prijs
officiële link: http://europe.nokia.com/nokia/0,,75896,00.html
Ik ben toch bnwd wanneer Nokia de 6111 gaat uitbrengen. Men gaat vanuit deze maand.... Maar zou me ook niks verbazen als het november of december wordt
Geen enkele GSM-aanbieder heeft een leverdatum of weet nog niks van de gsm af
Het is maar ff afwachten...
Wel een interessante telefoon
Fritzbox 7490, 1x Netgear GS108E, 2x TP-Link SG105E, HP2520-8G-POE
Verwijderd
De prijs is 'before taxes', dus zonder BTW en wordt dus nog wat duurder.awwexl schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 19:53:
Als de richtprijs 270 EUR wordt volgens Nokia. Dan komt de prijs op internet wel richting de 200 EUR toch? Of zie ik dit nu verkeerd?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2005 20:46 ]
De Phonehouse Dordrecht verwacht het toestel in week 45, aldus een interne mailing....Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 20:44:
[...]
De prijs is 'before taxes', dus zonder BTW en wordt dus nog wat duurder.
Echter verschillende andere winkels weten nog van niks
[ Voor 27% gewijzigd door Cruzer op 27-10-2005 01:42 ]
http://nds1.nokia.com/pho...ides/Nokia_6111_UG_nl.pdf
Iemand al wat releasedates....
[ Voor 56% gewijzigd door Cruzer op 31-10-2005 21:23 ]
Dit houdt in overdrachtsnelheden tot 3 Mbps en multitasking.
zie hier voor meer info o.a.:
Nokia 6111:
http://qualweb.bluetooth....etails=Yes&ProductID=2917
Je hebt wel een BT Dongle nodig die 2.0+EDR ondersteund, sitecom heeft er onlangs 2 gelanceerd.
zwart, zilver, rose. Prijzen zijn nog niet bekend...
Verwijderd
Je liet me schrikken, ik dacht dat ik me vergist had en dat m'n deadline morgen ineens was. Gelukkig is 'ie zoals ik dacht gewoon volgende week, want het is week 50
Verschoven naar 20 januari.... Ben bnwd of dit toestel nog ooit uit komt.
Ik heb wel met de dummy gespeeld in Antwerpen, Nokia Store,
[ Voor 38% gewijzigd door Cruzer op 10-01-2006 19:25 ]
Is er al iemand die deze tel heeft? ervaringen?
Ga zelf maar kijken, dan zie je wat ik bedoel.
Verwijderd
Verwijderd
Tril doet het hier wel, je moet 'em alleen even aanzetten
Verwijderd
En dan met name de iconen en snelkoppelingen op de achtergrond?
Het enige 'technische' minpunt vind ik het scherm terwijl het toch 265 K kleuren heeft, het scherm van mijn 6230i met maar 65 K kleuren is echt veeeeel scherper.
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2006 19:00 ]
Verwijderd
Ze is van kpn naar t-mobile gegaan.
Kan het zijn dat er ergens een instelling in die telefoon niet helemaal lekker is?
"The H in IT stands for Happiness...... | "Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
Een mooie technologie dus en lekker goedkoop. Dat is dan waarschijnlijk ook de reden dat deze technologie geen ondersteuning krijgt van welke Nederlandse provider dan ook....
Oftewel, nutteloze functie
-
Het heeft niets te maken met je instellingen van je telefoon. Het kunnen 2 dingen zijn:avotar schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 14:23:
Mijn vriendin heeft hem ook, maar die heeft heel veel problemen met haar bereik.
Ze is van kpn naar t-mobile gegaan.
Kan het zijn dat er ergens een instelling in die telefoon niet helemaal lekker is?
• T-Mobile is brak in haar omgeving. Je kan dus even kijken of KPn wel beter bereik geeft.
• De antene van je tel is kapot. Dit kan je testen doormiddel van een KPN sim in die tel te doen en kijken naar het bereik.
Mijn vriendin heeft hem, en het komt niet zo uitbundig in de tel naar voren. Volgens mij is het dvs, maar als dat het is dan werkt het niet in NL omdat het niet geactiveerd hier is. Maar ik heb eerlijk gezegd geen idee van push to talk is.jvvv schreef op donderdag 21 december 2006 @ 18:42:
Ben van plan deze gsm te kopen. Ecter vroeg ik me af wat ik me exact moet voorstellen met die 'push to talk'. Hoe werkt dat en is het operator afhangkelijk?
PTT(P2T) = Push to talk
Oftewel, gewoon hetzelfde
-
Ik had het goed..Ginz schreef op donderdag 21 december 2006 @ 22:23:
DVS = Drukken voor spreken
PTT(P2T) = Push to talk
Oftewel, gewoon hetzelfde