Vaak komt het bij me op om eens te gaan kijken wat er nu allemaal op de markt te koop is tegenwoordig.
Maar waar ga je dan kijken en waar kan je overzichtelijk je informatie vinden?
Ikzelf ga meestal gelijk naar Alternate
Op die site kan je voor alle hardware doe je zoekt een duidelijk overzicht opvragen.
Alles inclusief miniatuur weergaven en een klein overzichtje van specs.
Klein voorbeeld ter illustratie

Dit gaat natuurlijk niet alleen op voor behuizingen maar voor alles wat je nodig hebt. In dat overzicht staat bijvoorbeeld bij moederborden wat er onboard zit en wat de FSB is.
Meer specs krijg je natuurlijk als je erop klikt, maar zijn overbodig in een overzicht.
Hier kan ik dus zien wat de kleur en vorm van de behuizing is. Of er dan al een voeding standaard bijgeleverd zit en wat ik er ongeveer voor moet betalen.
Zit er dan iets interessants tussen kan ik uitgebreidere speceficaties vinden via google of de website van de fabrikant.
Voor een goede prijs bij een goede leverancier kijk ik altijd bij de pricewatch
Waarom ik dit topic heb gestart?
Bij alternate zit je vast aan het assortiment dat alternate heeft en kan je dus niet alles wat er op de markt is zien.
Ik zou graag van andere mensen willen weten hoe zij hun hardware uitzoeken en welke websites en methoden zij daarvoor gebruiken.
- Welke website(s) gebruik je?
- In welke volgorde gebruik je die websites?
- Waarom gebruik je die websites?
Ik weet niet of ik toestemming moet hebben om een dergelijk topic te starten, mocht dit zo zijn hoor ik dit liever 1 maal van een mod ipv meerdere berichten die het topic vervuilen
Niet adverteren, houdt het informatief.
Maar waar ga je dan kijken en waar kan je overzichtelijk je informatie vinden?
Ikzelf ga meestal gelijk naar Alternate
Op die site kan je voor alle hardware doe je zoekt een duidelijk overzicht opvragen.
Alles inclusief miniatuur weergaven en een klein overzichtje van specs.
Klein voorbeeld ter illustratie

Dit gaat natuurlijk niet alleen op voor behuizingen maar voor alles wat je nodig hebt. In dat overzicht staat bijvoorbeeld bij moederborden wat er onboard zit en wat de FSB is.
Meer specs krijg je natuurlijk als je erop klikt, maar zijn overbodig in een overzicht.
Hier kan ik dus zien wat de kleur en vorm van de behuizing is. Of er dan al een voeding standaard bijgeleverd zit en wat ik er ongeveer voor moet betalen.
Zit er dan iets interessants tussen kan ik uitgebreidere speceficaties vinden via google of de website van de fabrikant.
Voor een goede prijs bij een goede leverancier kijk ik altijd bij de pricewatch
Waarom ik dit topic heb gestart?
Bij alternate zit je vast aan het assortiment dat alternate heeft en kan je dus niet alles wat er op de markt is zien.
Ik zou graag van andere mensen willen weten hoe zij hun hardware uitzoeken en welke websites en methoden zij daarvoor gebruiken.
- Welke website(s) gebruik je?
- In welke volgorde gebruik je die websites?
- Waarom gebruik je die websites?
Ik weet niet of ik toestemming moet hebben om een dergelijk topic te starten, mocht dit zo zijn hoor ik dit liever 1 maal van een mod ipv meerdere berichten die het topic vervuilen
Niet adverteren, houdt het informatief.
Mijn post is interessanter dan mijn Sig..