Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Overzetten vantelefoonboek van T610 naar Samsung

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?

Ik had een T610 en wordt nu vervangen door een Samsung X460 (basistelefoon). Ik wil de telefoonnummers (135) overzetten van het telefoongeheugen van de T610 naar de Samsung telefoon. Op de T610 heb ik verschillende mogelijkheden om te exporteren, maar de Samsung is zeer beperkt.

Het overzetten op deze manier lukt niet:
1. SIM wissen
2. T610 geheugen naar SIM geheugen kopieren
3. SIM in Samsung
4. SIM naar telefoongeheugen kopieren.

Het werkt op zich wel, maar van alle nummers wordt een afzonderlijke entry gemaakt. De situaties waarbij bvb een persoon een werk, GSM en thuisnr heeft, worden opgesplitst in 3 afzonderlijke entries.

Heeft iemand een idee hoe ik de gehele contactpersoon met z'n verschillende nummers kan overzetten?

• twopack
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-10 12:03
Volgens mij kan dat niet via een SIM kaart. Die kan namelijk maar een nummer per naam opslaan (misschien is dat afhankelijk van je SIM-kaart hoor).
Ik zou het proberen te synchroniseren met outlook (express). Heb je bluetooth of een datakabel voor allebei?

specs

Verwijderd

Topicstarter
De Samsung heeft geen bijzondere connectivity options. Zeker geen Bluetooth en volgens mij ook geen datakabel.

Verwijderd

Is het ouderwetse kladblok met een potloodje geen goed alternatief?

Verwijderd

Topicstarter
Voor 135 nummers ben ik dan wel even zoet. En zijn we hier tenslotte geen tweakers? ;)

Verwijderd

Wat je kunt proberen is: Kopier eerst alle nummers naar de pc, iemand hierboven zei al naar outlook. Download vervolgens Easy GPRS van de samsung site af en koop een datakabel voor je samsung.
Vervolgens kun je via Easy GPRS je nummers toevoegen aan je geheugen door bij importeren te kiezen voor outlook adresboek.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-11 22:43

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Infrarood? Heeft de Samsung dat?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Pagina: 1