Weet iemand op welk operating system de PCzapper draait?
www.pczapper.nl
Ik heb al even stevig gezocht, maar niet gevonden.
www.pczapper.nl
Ik heb al even stevig gezocht, maar niet gevonden.
[ Voor 9% gewijzigd door markvt op 13-06-2005 09:19 ]
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
De PCzapperTM Media Manager software werkt als een soort schil om het gewone besturingssysteem (Windows® 2000 / XP / XP MCE). De software zorgt voor het schakelen tussen de PC en de TV met afstandsbediening en genereert het TV portal menu. Bij installatie verzamelt de software automatisch alle media bestanden op de PC en voegt deze toe aan de TV portal. De software ondersteunt ook beveiligings opties en betalen voor films. PCzapperTM Media Manager is geen media speler maar maakt gebruik van Windows® Media Player en Cyberlink PowerDVD of InterVideo WinDVD®.
Wauw, een sig!
Je hebt gelijk, hij maakt gebruik van de pc die er al is. Alleen, welk os moet op de pc staan? Dat vermelden ze niet.markvt schreef op maandag 13 juni 2005 @ 09:17:
Als ik het kastje eens bekijk volgens de website is het een radografische afstandbedieinings ontvanger die een programma op een windows pc aanstuurt. Dit word dan via de bestaande TV-out naar de tv gezonden ??
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 09:42:
[...]
Je hebt gelijk, hij maakt gebruik van de pc die er al is. Alleen, welk os moet op de pc staan? Dat vermelden ze niet.
NogmaalsDe PCzapperTM Media Manager software werkt als een soort schil om het gewone besturingssysteem (Windows® 2000 / XP / XP MCE). De software zorgt voor het schakelen tussen de PC en de TV met afstandsbediening en genereert het TV portal menu. Bij installatie verzamelt de software automatisch alle media bestanden op de PC en voegt deze toe aan de TV portal. De software ondersteunt ook beveiligings opties en betalen voor films. PCzapperTM Media Manager is geen media speler maar maakt gebruik van Windows® Media Player en Cyberlink PowerDVD of InterVideo WinDVD®.
Wauw, een sig!
Wat moet hij nou weer met een xboxVerwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 09:53:
dit is een slimmere oplossing, het kan veel meer, plus dat het nog goedkoper is ook !
Wauw, een sig!
Verwijderd
ik weet het niet maar deze pczapper vereist hardware....kan je het beter goed doen...outerspace schreef op maandag 13 juni 2005 @ 09:59:
[...]
Wat moet hij nou weer met een xbox
Als hij gewoon iets wil uitproberen op een computer wil dat niet meteen betekenen dat je het maar via een console moet gaan uitproberen. En het was ook niet echt de vraag van de TS
Nee, deze heeft alleen je pc nodig. en ik ga ervan uit dat hij een pc heeft.Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 10:15:
[...]
ik weet het niet maar deze pczapper vereist hardware....kan je het beter goed doen...