Vanwege een gebrek aan logica slaat dit bericht helemaal nergens op.
is zeker te gebruiken aangezien een koe je cpu voor 100% aan het werk zet gebruikmakend van alle niet gebruikte cpu tijd
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Gewoon koe laten draaien. Ik heb op meerdere machines een koe grazen, en die zijn wel/niet overclocked. Op die machines doe ik ook CD's branden terwijl de koe loopt, etc . . .
Dus, grazen met die hap
DJ
Dus, grazen met die hap
DJ
Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest
En als je iets anders gaat doen. Zoals een potje quake. Schakeld de koe zich dan automatisch uit
Verwijderd
Nee hij schakeld zich niet uit..Op vrijdag 12 januari 2001 10:17 schreef Chaos_Eagle het volgende:
En als je iets anders gaat doen. Zoals een potje quake. Schakeld de koe zich dan automatisch uit
Máár alle processor tijd die bv. UT nodig heeft gaat voor!
/me heeft ook gewoon zijn [img=18,18]i/s/rc5.gif[/img] aan tijdens clanwars [img=20,15]i/s/vork.gif[/img]
Nou als dat zo is dan is er weer Boer bij die zijn koe laat graazen. Das dus weer 850Mhz er bij voor de DPC. At gaat er aan.
Verwijderd
That's the spirit!Op vrijdag 12 januari 2001 10:23 schreef Chaos_Eagle het volgende:
Nou als dat zo is dan is er weer Boer bij die zijn koe laat graazen. Das dus weer 850Mhz er bij voor de DPC. At gaat er aan.
Zols ik al eerder zei: WELKOM
That's the Spirit 
MOOOOHHHH!!!!!!
DPC To the Max!!!
MOOOOHHHH!!!!!!
DPC To the Max!!!
Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest
Koe gebruikt alleen integer instructies. Om de rest van de instructies op stabiliteit te testen heb je er niks aan. Een beter test is volgens mij in zo'n geval 3DMark2000.
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Pagina: 1