Ik zoek een plattegrond van het ASUS P4SD-LA moederbord. Op de site van ASUS kan ik hem niet vinden en op google is ook al niet veel te vinden. Wie weet waar ik hem wel kan vinden?
niet super, maar goed, binnen 1 minuut he 

edit: idd lastig moederbordje om te vinden. Dit is beste die ik dus tot nu toe heb gevonden

edit: idd lastig moederbordje om te vinden. Dit is beste die ik dus tot nu toe heb gevonden
[ Voor 32% gewijzigd door We Are Borg op 12-06-2005 23:06 ]
Ik zoek eigenlijk meer een plattegrond waar de aansluitingen op staan. Zo'n getekende plattegrond.
Er bestaan een paar versies van de P4SD-LA (zijn HP OEM borden by Asus). Hier heb je iig al één layout:
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Dat _is_ de HP versie. Asus heeft deze borden alleen voor HP gemaakt (zoals ik al zei) en dat kun je ook aan de link van het plaatje zien
)
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Ow vreemd mijn bord is toch echt anders dan die op dat plaatje. Ik heb bijvoorbeeld maar 2 sloten voor mijn geheugen.
Ook al is het nu een jaar later..
Maar sommige Sony Vaio PC's hebben ook ASUS P4SD moederbord. BV de Sony Vaio PCV RS-322E, deze heeft de P4SD-VX.
Maar sommige Sony Vaio PC's hebben ook ASUS P4SD moederbord. BV de Sony Vaio PCV RS-322E, deze heeft de P4SD-VX.
Pagina: 1