Ik zoek een plattegrond van het ASUS P4SD-LA moederbord. Op de site van ASUS kan ik hem niet vinden en op google is ook al niet veel te vinden. Wie weet waar ik hem wel kan vinden?
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 14:00
Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
niet super, maar goed, binnen 1 minuut he 

edit: idd lastig moederbordje om te vinden. Dit is beste die ik dus tot nu toe heb gevonden

edit: idd lastig moederbordje om te vinden. Dit is beste die ik dus tot nu toe heb gevonden
[ Voor 32% gewijzigd door We Are Borg op 12-06-2005 23:06 ]
Ik zoek eigenlijk meer een plattegrond waar de aansluitingen op staan. Zo'n getekende plattegrond.
Er bestaan een paar versies van de P4SD-LA (zijn HP OEM borden by Asus). Hier heb je iig al één layout:

Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Dat _is_ de HP versie. Asus heeft deze borden alleen voor HP gemaakt (zoals ik al zei) en dat kun je ook aan de link van het plaatje zien
)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Ow vreemd mijn bord is toch echt anders dan die op dat plaatje. Ik heb bijvoorbeeld maar 2 sloten voor mijn geheugen.
Ook al is het nu een jaar later..
Maar sommige Sony Vaio PC's hebben ook ASUS P4SD moederbord. BV de Sony Vaio PCV RS-322E, deze heeft de P4SD-VX.
Maar sommige Sony Vaio PC's hebben ook ASUS P4SD moederbord. BV de Sony Vaio PCV RS-322E, deze heeft de P4SD-VX.
Pagina: 1