Ik heb een font gedownload (freeware) wat gemaakt is voor een Mac, maar wat ik op een Windows PC wil gebruiken. Het gaat om het volgende font: http://home.wxs.nl/~wind10/TypeFaces/lutetia.sit.bin .
Ik ben eerst gaan searchen op GoT, maar daar werd gemeld dat renamen zou voldoen, verder was er niet veel te vinden, renamen werkt dus niet.
Ik heb eerst de bin uitgepak met QuickZip. Dan houd je een .sit bestand over, dat heb ik uitgepakt met RK MacWin en ook een keer met Stuffit. Dan krijg je 8 bestanden:
Het renamen van Lutet.rsrc naar .ttf werkt ook niet, dat is ongeldig.
Ik heb dit font echt nodig, en het is zover ik weet nergens te vinden. Kan iemand me vertellen hoe ik dit moet doen, of even het font omzetten naar iets voor Windows, als het toch snel kan?
Ik ben eerst gaan searchen op GoT, maar daar werd gemeld dat renamen zou voldoen, verder was er niet veel te vinden, renamen werkt dus niet.
Ik heb eerst de bin uitgepak met QuickZip. Dan houd je een .sit bestand over, dat heb ik uitgepakt met RK MacWin en ook een keer met Stuffit. Dan krijg je 8 bestanden:
- Icon_ [0 KB]
- Icon_.rsrc [2 KB]
- Lutet [0 KB]
- Lutet.rsrc [27 KB]
- Lutetia.bmap [0 KB]
- Lutetia.bmap.rsrc [13 KB]
- ReadMe [2 KB]
- ReadMe.rsrc [2 KB]
Het renamen van Lutet.rsrc naar .ttf werkt ook niet, dat is ongeldig.
Ik heb dit font echt nodig, en het is zover ik weet nergens te vinden. Kan iemand me vertellen hoe ik dit moet doen, of even het font omzetten naar iets voor Windows, als het toch snel kan?
[ Voor 6% gewijzigd door Dirtbiter op 13-06-2005 09:14 . Reden: Alle programma's link toegevoegd ]