[GTA: SA] Maar twee joystick-assen doen het

Pagina: 1
Acties:

• Stoney3K
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-11 17:50

Stoney3K

Flatsehats!

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik heb van de week GTA: San Andreas geinstalleerd en me al een beetje suf gespeeld. Nu zit ik nog met één probleempje: Op mijn Thrustmaster Firestorm Dual Power II werken alleen de X en de Y as (dus de linker stick). De drivers die erop staan zijn de originele Thrustmaster Unified FFB drivers. Heb het geprobeerd met mijn Flight Sim Yoke (die heeft 5 assen) en ook daar werken er maar 2 van.

Is dit een bug in GTA of ligt het aan mijn joystickconfiguratie? Ik weet niet of het nuttig is om mijn volledige specs hier neer te zetten, maar ik zal maar even een korte samenvatting geven.

AMD XP2600+ / 512MB / ASUS Radeon A9600XT, Windows XP Professional UK, DirectX 9.0c.

Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud

• GKD
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-11 12:05

GKD

Bij mij ongeveer het zelfde, alleen doet ie bij mij helemaal niks. Ik heb een stuurtje van Medion inclusief playstationcontroller-omvormer. Daar wil ik graag mee spelen (een ps2 controller dus), maar hij doet helemaal niks, iemand een oplossing? :'(

Hmm ik heb inmiddels wat kunnen vinden, het sturen doet het inmiddels (met me gewone stuur), alleen de pedalen willen nog niet echt, wat ik ook doe, het blijft naar voren en achter leunen |:(

[ Voor 32% gewijzigd door GKD op 13-06-2005 16:14 ]

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik heb diezelfde gamepad en met GTA3 en GTA:VC lukte het ook al niet. Volgens mij komt dat omdat het rechter pookje geen 'axis' zijn maar 'slider' en 'Z rotation' (zo heten ze bij andere spellen en in het config. menuutje in windows). GTA zal dat wel niet ondersteunen helaas :(

Verwijderd

lopen gaat bij mij goed, maar zodra ik in de auto stap kan ik niet meer vooruit (met een fiets probeert hij een weelie te maken zegmaar)