Na wat reviews gezien te hebben ben ik nog niet helemaal overtuigd hoe deze schijf raid 0 presteerd, de ene review lovend de andere schijnt de techniek wat verouderd te zijn.
Heeft iemand een goede review van deze schijf en dan vooral in raid0?
ik wil deze schijf 2x aanschaffen en naast mijn 2 120gb dimondmax 9 P-ata laten lopen.
De sata's zullen dan op me onboard Intel sata controller komen, maar ik wil wel graag een prestatieverbetering willen zien
ben heel erg tevreden met zoals ik het nu hem maar een klein beetje verbetering is natuurlijk altijd mooi meegenomen
ook kwam ik dit tegen: "DIAMONDMAX 10 250GB SATA150 3.5HH 7200RPM 16MB ROHS NS", waar staat dat ROHS NS precies voor?
zijn er verschillende versies van die schijf? waar moet ik op letten?
Heeft iemand een goede review van deze schijf en dan vooral in raid0?
ik wil deze schijf 2x aanschaffen en naast mijn 2 120gb dimondmax 9 P-ata laten lopen.
De sata's zullen dan op me onboard Intel sata controller komen, maar ik wil wel graag een prestatieverbetering willen zien
ben heel erg tevreden met zoals ik het nu hem maar een klein beetje verbetering is natuurlijk altijd mooi meegenomen
ook kwam ik dit tegen: "DIAMONDMAX 10 250GB SATA150 3.5HH 7200RPM 16MB ROHS NS", waar staat dat ROHS NS precies voor?
zijn er verschillende versies van die schijf? waar moet ik op letten?