Maxtor 250GB SATA 16MB NCQ goed in RAID0? Waar op te letten?

Pagina: 1
Acties:

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
Na wat reviews gezien te hebben ben ik nog niet helemaal overtuigd hoe deze schijf raid 0 presteerd, de ene review lovend de andere schijnt de techniek wat verouderd te zijn.
Heeft iemand een goede review van deze schijf en dan vooral in raid0?

ik wil deze schijf 2x aanschaffen en naast mijn 2 120gb dimondmax 9 P-ata laten lopen.

De sata's zullen dan op me onboard Intel sata controller komen, maar ik wil wel graag een prestatieverbetering willen zien :p
ben heel erg tevreden met zoals ik het nu hem maar een klein beetje verbetering is natuurlijk altijd mooi meegenomen :P

ook kwam ik dit tegen: "DIAMONDMAX 10 250GB SATA150 3.5HH 7200RPM 16MB ROHS NS", waar staat dat ROHS NS precies voor?
zijn er verschillende versies van die schijf? waar moet ik op letten?

• whkan
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-02 00:30
ROHS = Restriction of Hazardous Substances

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Je hebt deze review van Femme dus ook gelezen? reviews: BenchDB Update: Maxtor DiamondMax 10 en meer :)

• Dnc1n
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-11-2025
yepz die had ik gelezen ik mis hier alleen de andere concurerende schijven, seagate 7800.8 ncq, de hitachi sata II, dus ik kan hier niet echt een vergelijking uit halen.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Je had in je topicstart helemaal niet over de andere schijven? Wel, benches kun je gewoon in o.a. storagereview vinden. Zie ook OM FAQ - Welke moet ik nemen? :)