Toon posts:

nVidia 7 serie

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
nieuws: Introductie nVidia's GeForce 7800 GTX op 21 juni

Mijn vraag is: Zullen de prijzen van de 6-serie rond die tijd dalen? Ik heb de reacties al bekeken maar dat kan ik er niet helemaal uit opmaken. ("Initieel waarschijnlijk nog wel een beetje, maar de bedoeling is dat de oude reeks wordt vervangen door de nieuwe, dus na een tijdje kan je de 6x00 reeks niet meer kopen en moet je wel voor de 7x00 reks gaan.
Maar wat wel leuk is, vanaf dat ze beschikbaar zijn, kan je 2de hands gouden zaken doen en voor weinig geld een 6800GT kopen...")

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Als er een nieuwe generatie videokaarten uitkomt, dan zal de prijs van de oude wel dalen, dat lijkt me logisch.

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Daar hebben we [rml][ Algemeen] nVidia GeForce Topic! Deel 15[/rml] voor :)

Prijzen van de 6 serie laten zakken zou leuk zijn, maar er gaan enkele verdwijnen, zoals de 6800Ultra & GT.

[ Voor 8% gewijzigd door XWB op 12-06-2005 19:56 ]

March of the Eagles

Verwijderd

Open jij soms voor ieder vraagje een topic? Het lijkt mij in ieder geval wel duidelijk dat de 6 goedkoper worden.. zo werkt het immers toch.

Verwijderd

Zie trouwens als pic een groene PCB, zou ik ze wel qualijk nemen :p

Verwijderd

Topicstarter
Verschijnt de 7-serie ook 21 juni in de winkels?

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:18

XanderDrake

Build the future!

Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2005 @ 19:58:
Open jij soms voor ieder vraagje een topic? Het lijkt mij in ieder geval wel duidelijk dat de 6 goedkoper worden.. zo werkt het immers toch.
Idd, zo werkt het.

Waanzin eigenlijk... ik heb mn 6800LE pas net 7 maanden (toen was ie nog gloednieuw en niemand had em) en hoppa, vervanging staat voor de deur 8)7.
Zo kan je letterlijk elk jaar een upgrade doen

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Verwijderd

moet ik w8ten met de koop van mijn 6600 gt agp??

of niet?

Verwijderd

Topicstarter
Zelfde vraag hier.

• Brainless-NL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-03 15:54

Brainless-NL

lolkipo

nee, aangezien er voorlopig nog geen prijsverlagingen komen in het mainstream segment, omdat het nog een tijd duurt voordat er nieuwe mainstream kaarten komen. (ook van ati's kant)

Verwijderd

Brainless-NL schreef op zondag 12 juni 2005 @ 21:15:
nee, aangezien er voorlopig nog geen prijsverlagingen komen in het mainstream segment, omdat het nog een tijd duurt voordat er nieuwe mainstream kaarten komen. (ook van ati's kant)
De prijsverlagingen zijn er toch al? Je kan al GT voor minder dan 300 euro kopen en ultras voor 350. Dit laat de perfecte opening voor een GTX introductie aan 500 euro.

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2005 @ 14:38:
[...]

De prijsverlagingen zijn er toch al? Je kan al GT voor minder dan 300 euro kopen en ultras voor 350. Dit laat de perfecte opening voor een GTX introductie aan 500 euro.
Dat is alleen maar Gainward die blijkbaar met een of andere reorganisatie o.i.d bezig zijn in het bedrijf. En ik zie net dat de ultra al weer van de site verdwenen is. :)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ja prijzen dalen continu dus ook als er een opvolger aan de orde is. Verder is dit toch wel redelijk bekend en met een beetje zoeken ook wel te vinden voor erede generatiewisselingen. Volgende keer even doen dus :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.