teveel lawaai Geforce 5900 (Asus V9950)

Pagina: 1
Acties:

• bluecupra
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 30-07 16:34
Momenteel heb ik een Geforce 5900 videokaart (Asus V9950) die erg veel herrie maakt onder "hoge" belasting (gamen en headers ophalen van Newsgroups). Ook heb ik met deze kaart een probleem met het aansturen van mijn Dell 2001FP TFT scherm. Zodra ik deze aangesloten heb via de DVI-I uitgang heb ik gedurende POST boot geen beeld. Zodra Windows (XP) geladen is komt er beeld.

Om deze twee redenen wil ik overstappen naar een andere videokaart. Wie kan mij vertellen of een Geforce 6600/6800 of Ati X800 veel lawaai maken onder belasting? Zoek een kaart die een goede performance heeft en daarnaast stil is. Het moet wel een AGP kaart zijn/worden

Jeffrey

Verwijderd

Ga maar een GeForce 7800 GTX halen...

Je kan zelf ook wel zoeken wat voor een kaart je nodig hebt... :z

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2005 22:05 ]

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Heel weinig kaarten zijn met standaard koeler stil, er wordt gewoon enorm op bezuinigd. Of je neemt een passieve kaart of je veranderd de koeler voor een passieve of zalman vf-700

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16-07 13:15
als je een duurder merk kaart koopt, zoals asus, heb je ook een kwalitatief betere koeler.. wat de persoon boven mij zegt is misschien het verstandigste.. heb je hier geen ervaring mee, dan moet je maar flink gaan lezen, en dan kan je het zelf proberen. is mij ook gelukt..