Ik weet niet of deze vraag in dit forum thuis hoort, of bij het Audio forum. Maar dan hoor ik het wel. Ik heb het volgende probleem. Heb 2 DVD's waar ik een kopie op DVD-5 formaat van wil. Dit lukt ook wel met DVD Shrink. Maar....... ik krijg de inhoud van de 2e DVD niet op een DVD-5. Dit omdat de inhoud groter is als het schijfje. Verder comprimeren lukt niet met dit prog. Ook niet met de Custom ratio optie. Nu wil ik niet gaan lopen snijden in die beelden. Ondanks dat het 2e schijfje eigenlijk precies dezelfde inhoud heeft als het 1e. Het enigste verschil is dat het 2e schijfje wat extra's heeft + DTS geluid. 1e DVD heeft AC3 geluid. Nu had ik het volgende plan. Ik wil dat DTS geluid op het 1e schijtje hebben. En dan het AC3 geluid op het 2e schijfje. Zo gaat het mij waarschijnlijk wel lukken om het 2e schijfje compleet te kopieren. Maar de grote vraag is hoe doe ik dat? Kan ik dat gewoon doen met DVD Shrink? Wat is de simpelste/beste manier om dit te doen? Ik heb trouwens ook al op dit forum gezocht en met google. Kon daar geen specifiek antwoord op mijn vraag vinden. Ik vond wel dat ik AC3 kan converten en vica versa. Maar ik wil dat niet. I.v.m. verlies en aangezien ik hetzelfde geluid in DTS vorm ook heb, vind ik dat overbodig. Wie kan mij helpen?
Met DVD Rebuilder lukt het zeker om de DTS wel gewoon op het zelfde schijfje te houden.
http://forum.doom9.org/showthread.php?t=74308.
De DTS overbrengen naar het andere schijfje is inderdaad wel moeilijk.
http://forum.doom9.org/showthread.php?t=74308.
De DTS overbrengen naar het andere schijfje is inderdaad wel moeilijk.
Erop houden lukt ook wel met DVD Shrink. Het gaat erom om het te verplaatsen naar het 1e schijfje. En vervolgens het AC3-geluid te verplaatsen naar schijfje 2. Iemand nog suggesties?
Moet je dan niet gaan denken aan Demuxen en muxen e.d.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
BtM909 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 12:42:
Moet je dan niet gaan denken aan Demuxen en muxen e.d.
Pagina: 1