Toon posts:

Foto's tegelijk aanpassen, is dat mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een vraagje. Ik heb de laatste tijd veel party foto's gemaakt voor mijn site. Nu wil ik dat mensen ze gewoon kunnen downloaden, maar ik zag dat mensen hun web-adres op mijn foto's hadden gemaakt mbv photoshop ofzo.

Dat vind ik natuurlijk jammer, dat ze mijn foto's jatten, en nu zie je vaker, dat ze overal "www.bron.nl" ofzo op de foto maken, om de afkomst van de foto weer te geven.

Dat wil ik ook. Ik heb alleen erg veel foto's, en om dat nou stuk voor stuk te gaan moeten doen, zie ik eigenlijk tegenop. Ik denk dat er vast wel een manier is om dat anders te doen, dat je er bijvoorbeeld meerdere tegelijk kunt bewerken.

Ik heb in photoshop de help geraadpleegd, maar ik werd er niets duidelijker op. Ik heb wellicht de verkeerde steekwoorden gebruikt? Op de search hier werd ik dus ook niets wijzer. Wel kwam ik er achter dat je hem met photoshop kunt water-merken. Dit echter niet zichtbaar op de foto, wat ik wel graag wil.

Is er echt geen andere mogelijkheid, of kijk ik gewoon ergens overheen? Alvast bedankt voor de hulp.

:)

Als dit topic verkeerd staat, wilt een mod hem dan moven? Bvd.

• jwbagger
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-12-2025

jwbagger

,.-~'`'~-.,

Eigen tool gemaakt: Kaders om foto's
hier al gekeken? met deze tool kan je uitstekend doen wat je wilt :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier inderdaad gekeken, maar niet op de link geklikt. 8)7

Ik ben het aan het installeren.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:44

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

www.bron.nl op een foto is niet genoeg om "dieven" te stoppen hoor. Dan mag je wel een transparante banner over de hele foto (diagonaal oid) gaan plakken. Een kleine banner heb je er natuurlijk zo af.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Verwijderd

Topicstarter
Oh yeah! Wat stom van me om hier overheen te lezen. Het is gelukt. Bedankt!