Toon posts:

Pagina lengte laten aanpassen aan de inhoud

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil mijn pagina lengte laten aanpassen aan de inhoud van de pagina. Mijn pagina is bestaat uit tables en div. ik zoek een manier om de achtergrond (jpg) lengte te laten aanpassen aan de lengte van de inhoud (text, pictures, enz).

hier schijnt een javascript voor te zijn, maar ik kan deze niet vinden

Verwijderd

gaat toch automatisch. dacht ik tenmindste.

meer info aub.

bij mij werkte dit altijd goed, waarom bij jou niet ?

• Koeniepoenie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-05 17:12
Sorry, maar mijn glazen bol is momenteel buiten werking ;)

Heb je miss een pagina online staan waar het geval zich voordoet? Want ik snap er weinig van. Het eerst waar ik aan denk is dat je de achtergrond een background-repeat meegeeft.

Parse error: syntax error, unexpected GOT_USER in https://gathering.tweakers.net on line 1337

• Gwaihir
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Als je aan javascript denkt; kijk een forumpje hoger?

Automatisch gaat een achtergrond repeteren wanneer hij niet groot genoeg is om de hele hoogte te vullen. Dat is inderdaad wat anders dan de maat van eenzelfde jpg oprekken om te passen (lijkt me overigens geen gezicht, maar goed).

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een achtergrond gemaakt die goed zichtbaar is zonder scrollbars, nu wil ik dat als de text (bv mijn gastenboek) langer is dat die afbeelding mee veranderd in lengte, of zich zelf dubbel (of zo lang als nodig) aanpast aan de inhoud.

het is de bedoeling dat je op de home page geen scrollbars ziet (wel zo prettig)

• Tommetje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-11-2024
Geef dan eens een voorbeeldje? En code? Hier kunnen we weinig mee. :)

Hoi!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hoi matthijsi en welkom op GoT. :)

Als je wil dat een achtergrondafbeelding even groot is als je content, dan moet je zorgen dat je die background voor de goeie tag hebt gedefinieerd. Zet de background-property in CSS voor de omvattende tag waar je tekst in staat, dus bijvoorbeeld voor een div. :)

Verder staat je topic in het foute subforum, zoals je kan lezen in P&W FAQ - HTML / javascript /css, etc... horen clientside zaken in Webdesign & Graphics. Echter, omdat dit topic een scriptrequest is (zie ook P&W FAQ - Scriptrequests), doe ik dit topic op slot in plaats van het te verplaatsen. Bovendien zou je er met de gegeven tips ook wel uit moeten kunnen komen. :)

Lees voor je weer een topic opent in Programming & Webscripting even P&W FAQ - De "quickstart" door, en mocht je er met de bovenstaande tips niet uit komen, dan kun je in Webdesign & Graphics een nieuw topic openen, maar houd je dan wel aan de daar geldende FAQ en quickstart. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.