[XP]apparaatbeheer - bewerking is afgebroken

Pagina: 1
Acties:
  • 514 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• wildow
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-11-2025
Ik weet het niet en Google weet het niet en zelf GOT search weet het niet. Hopelijk weet een van jullie het wel.

Als ik naar apparaatbeheer ga(rechtermuisknop deze computer, eigenschappen, tabblad hardware, apparaatbeheer of configuratiescherm, printers en andere hardware, systeem, tabblad hardware, apparaatbeheer) dan krijg ik mijn apparaten niet te zien.

In plaats daarvan krijg ik: de pagina kan niet worden weergegeven. Net alsof ik in internet explorer een pagina opvraag die er niet is.

Er staat letterlijk dezelfde tekst in:

Zie screenshot
Afbeeldingslocatie: http://www.xbox-mod.nl/Untitled.jpg
Ik heb gezocht via google, got, firewall uitgeschakeld, pc herstart. Geen idee op dit moment.

Netheid is voor de dommen........ een genie beheerst de chaos

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 02:16
Heb je al op spyware,virussen en trojans getest?

• eRRoR.InSiDe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-03 09:03
Misschien een service die is uitgeschakeld?

[ Voor 4% gewijzigd door eRRoR.InSiDe op 12-06-2005 18:52 . Reden: typo's ]

• wildow
Ik heb zelf niet aan services zitten klooien.

Ik had even in het logboek willen kijken, maar ook dat wil niet. Het maken van de module is mislukt zegt ie.

Ik heb gecontrolleerd op spyware en het ergste wat er gevonden is, was een tracking cookie.

De computer heb ik afgelopen weekeinde opnieuw opgestart, omdat deze zooo traag was(waarschijnlijk onder de malware etc.).

Ik kan verder ook met geen enkel videobewerkprogramma werken. Alle sluiten zelf af met de vraag of de fouten doorgestuurd mogen worden naar microsoft. Ik praat hier over windows movie maker, ulead dvd studio, dvdsanta, dvd-rebuilder.

Ik heb net een tweede installatie op de andere hardeschijf gemaakt, met zo min mogelijk geinstalleerd en daar doen deze programma's het wel.

Ik denk dat komend weekeinde(ben de pc door de week voor mijn werk nodig) de c-schijf weer leeg gaat.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dat je PC spontaan 'kapot' gaat is niet normaal natuurlijk - scan voor de zekerheid ook eens op virussen met een virusscanner? :)

Test ook je hardware (harddisk, geheugen) eens? :)

• wildow
Nog even een afrondend berichtje zodat ook jullie weten hoe het afgelopen is. Ik had mijn computer net opnieuw geinstalleerd en was dus druk bezig met het installeren van allerhande software. Ik heb sterk het vermoeden dat deze onheil weg kwam van van hitman pro, omdat dit het enige gratis of open source programma was wat ik heb geinstalleerd vlak voor ik de foutmeldingen ontdekte. Ook omdat hitman pro vastliep tijdens het installeren.

Ik wou hitman pro installeren, omdat ze hier in de bladen vaak positief over waren.

De rest zijn allemaal gekochte programma's(er vanuit gaande dat deze niet zulke foutmeldingen veroorzaken).

Ik heb gisteren weer mijn computer opnieuw geinstalleerd en ben heel selectief geweest met wat ik op mijn computer ging installeren. Ik heb bijvoorbeeld de kleinste drivers geinstalleerd(de drivers zonder die verschrikkelijke controlle panelen die automatisch opstarten). Verder heb ik mijn map opstarten in het menu start ook leeg en so far so good.

En ik heb gelukkig weer een snelle PIV 3.4 1024Mb en dan merk je weer dat de hardeschijf de bottleneck is ;)

Pagina: 1