SPECS HFX Classic FANLESS | CPU: i5 13400 5.0GHz | 32GB DDR4 | Fully fanless system
ik kan je niet zeggen wat het wel is, maar bij mijn minidisc was de connector gewoon hetzelfde als alle andere. (minidisc = mzn 505R, als ik het goed uit mn hoofd doe, heb dat ding al lang niet meer gezien)
die stekker past naar mijn mening bij bepaalde koptelefoons in een "verlengstuk" naar gewon 3,5mm aansluiting, of op speciale minidisc afstandbediening
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
idd erg rare aansluiting..
heb ook MD speler en die gebruikt ook 3,5mm..
en het voor zo ver ik weet heeft geen enkele MD speler deze aansluiting
de enige "custom" aansluitingen zitten volgens mij op de E10, deze heeft een platte aansluiting *soort remote aansluiting...*
heb ook MD speler en die gebruikt ook 3,5mm..
en het voor zo ver ik weet heeft geen enkele MD speler deze aansluiting
de enige "custom" aansluitingen zitten volgens mij op de E10, deze heeft een platte aansluiting *soort remote aansluiting...*
Is inderdaad een speciale micro connector voor afstandsbedieningen van Sony (ik heb een paar Discman afstandsbedieningen met zulke aansluitingen). Ik heb er een verloopje voor naar stereo mini-jack. Dus die bestaan wel (van Sony zelf als ik het me goed herinner)
De 848 schijnen goeie dopjes te zijn (ik heb zelf de 888, die schijnen nog iets beter te zijn).
De 848 schijnen goeie dopjes te zijn (ik heb zelf de 888, die schijnen nog iets beter te zijn).
[druk op een toets om verder te gaan]
Ah, die heb ik hier ook nog liggen. Inderdaad een connector voor de oordopjes die je vervolgens in de afstandsbediening klikt. Zo wordt 't geheel niet zo lomp groot als bij een 3.5mm jack. Helaas houdt 't ook in dat je er niets anders in kunt prikken dan dopjes met deze connector, of je moet de afstandsbediening laten voor wat 'ie is en je dopjes meteen in je (oldskool btw, deze worden volgens mij al een tijdje niet meer gebruikt) discman proppen.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Aha. hij is dus van een discman met afstandsbediening..
Tnx voor de tips.
Wil iemand 'm misschien kopen??
6 euro.
Tnx voor de tips.
Wil iemand 'm misschien kopen??
6 euro.
SPECS HFX Classic FANLESS | CPU: i5 13400 5.0GHz | 32GB DDR4 | Fully fanless system
Pagina: 1