❤️🩹 Bezuinigen op armen en zieken 🤕 ? Welnee, Zucmantaks, nu 💰 !
Waarom zou het niet mogen? Apple heeft gewoon een adviesprijs en aangezien er niet veel marge opzit kunnen de retailers het ook niet zomaar in de aanbieding gooien.
http://flickr.com/photos/itommy/
Ja, wanneer er net een nieuw model uitgekomen is...
Vaak kun je dan het "oude" model goedkoper krijgen...
Vaak kun je dan het "oude" model goedkoper krijgen...
Und jeden Tag versagen wir ein weiteres Mal,
und jeden Tag versagen wir ein weiteres Mal.
Wenn ich Du wär, lieber Gott,
und wenn Du ich wärst, lieber Gott,
glaubst Du, ich wäre auch so streng mit Dir?
hmm om heel eerlijk te zijn hoop ik dat Apple nu de Ibooks eens gaat speedbumpen.
Om 2 redenen:
1: het is echt al lang geleden (zie de buyguide op marcrumors.com)
2: De mensen die op langere termijn een Mac willen kopen pakken wel een Intel proc neem ik aan (tsja, je wil toch dat prachtige OS uit redmond op je mac kunnen draaien
). Ik hoop dus dat geen hond meer een PPC wil.
Los hiervan zijn ze nooit in de aanbieding . Echter is het wel leuk om ze uit de USA te halen, scheelt je vaak wel een paar centen.
Om 2 redenen:
1: het is echt al lang geleden (zie de buyguide op marcrumors.com)
2: De mensen die op langere termijn een Mac willen kopen pakken wel een Intel proc neem ik aan (tsja, je wil toch dat prachtige OS uit redmond op je mac kunnen draaien
Los hiervan zijn ze nooit in de aanbieding . Echter is het wel leuk om ze uit de USA te halen, scheelt je vaak wel een paar centen.
Mijn vriendin heeft pas een iBook G4 gekocht voor 899 euro (was 1299) bij de Bijenkorf.
Dus ja, er wordt wel eens wat in de aanbieding gedaan. De Bijenkorf verkoopt sowieso best wel wat Apple spul, alleen is het normaal duurder dan andere winkels. Maar als ze met aanbiedingen komen is het wel interessant
Dus ja, er wordt wel eens wat in de aanbieding gedaan. De Bijenkorf verkoopt sowieso best wel wat Apple spul, alleen is het normaal duurder dan andere winkels. Maar als ze met aanbiedingen komen is het wel interessant
Ik was vandaag in 3G (Telefoon/mac winkel in Ierland) en daar hebben ze de oude iMac's in de aanbieding gedaan.
idd bijenkorf tijdens de dwaze dagen
verder als je apple lid bent(dus gewoon lid worden op de website) krijg je vaak online coupons die je enkel in de store kun gebruiken die korting geven op bepaalde producten bijvoorbeeld
verder als je apple lid bent(dus gewoon lid worden op de website) krijg je vaak online coupons die je enkel in de store kun gebruiken die korting geven op bepaalde producten bijvoorbeeld
Apple hardware is zelfs heel regelmatig in de aanbieding, maar niet in Apple's eigen webshop 
Je moet maar eens net na de introductie van een nieuwe revisie van een produkt bij een AppleCentre naar binnen lopen. Dikke kans dat je dan de vorige revisie met fikse korting kunt kopen.
Ik heb het zelf nog overwogen in de tijd dat de 1.5 GHz PowerBook G4 net geïntroduceerd was, en de 1.2 GHz dus voor een "spotprijs" over de toonbank ging hier bij de lokale store.
Je moet maar eens net na de introductie van een nieuwe revisie van een produkt bij een AppleCentre naar binnen lopen. Dikke kans dat je dan de vorige revisie met fikse korting kunt kopen.
Ik heb het zelf nog overwogen in de tijd dat de 1.5 GHz PowerBook G4 net geïntroduceerd was, en de 1.2 GHz dus voor een "spotprijs" over de toonbank ging hier bij de lokale store.
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Ah, de bijenkorf
? Is het geen idee een topic levend te houden voor de geïnteresseerden
? Nu kom ik nooit bij de bijenkorf, weet iemand wanneer ze weer dwaze dagen hebben
?
Ergens in september. Vorig jaar heb ik daar toen mijn Ibook gekocht, ik ben er nog steeds heel blij mee
Donderdag t/m zaterdag, het eerste weekend van oktober (dus laatste dagen september kan ook). Ik weet niet of dat een regel is, maar het was de laatste twee keer geloof ik wel zo.
Dat duurt dus nog even
.
in maart/april was er ook zo'n actie volgens mij, een oudere ibook 14" voor 999 euro, best leuk, maar binnen no-time uitverkocht (een halfuur dus)
PSN: djmurcielago
Pagina: 1