Geen muziek wél geluid WoW

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100816

Topicstarter
Hoewel ik de meeste WoW topics heb gelezen heb ik nog steeds geen antwoord gevonden op mn probleem.
Ik heb sinds dag een dat ik world of warcraft ben gaan spelen geen muziek gehad tijdens t spel en tijdens introfilmpjes. Wel heb ik geluid zoals bijvoorbeeld stemmen wanneer je iemdand aanspreekt of geluiden van magie etc.
T geluid dat ik heb klinkt hol en ver weg, maar dat heeft waarschijnlijk met de EAX te maken.
Mijn specs zijn als volgt:
AMD Athlon XP 2500+
Albatron KX600 mobo VIA KX600 chipset
512 DDR pc2700
40x LG DVD
SB Audigy Player
ATI Radeon 9800pro

Videokaart en SB hebben de laatste drivers, ook de chipset heb ik vorige week geupdate (Via Hyperion). DMA is nu aan, maar wanneer ik deze uitschakel is er geen verschil. DVD zit via stekkertje aangesloten op SB, het loshalen van dit stekkertje geeft ook geen verschil evenals een herinstall van WoW.
Ik heb gelezen dat er meer mensen zijn met dit probleem maar niemand had de oplossing.
Nogmaals, misschien dat deze post al in een van de topics is geweest maar ik heb ze nog niet alle 35 doorgelezen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delta2
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-05 23:08
Een EAX omgeving misschien aanstaan ? Dat vind WoW niet zo leuk namelijk.
Ik krijg zelf namelijk totaal geen geluid als ik een omgeving aan heb staan.

[ Voor 35% gewijzigd door Delta2 op 12-06-2005 16:50 ]

DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL == DRIVER_IRQL_IS_SUPERIOR :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:21

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Als ik me goed herinner (heb ook WoW en maff geluiden gehad, maar me account is ff frozen door geen subscruption :P) dan staat er in de opties van WoW bij Sounds --> Enable emote sounds.

Als je die aan of uitvinkt verandere het geluid dermate dat het een stuk voller klinkt. Miss dat het helpt ?

hmm maar dat heeft niks te maken met intor movies. Misschien reinstall van sound codecs ?, instellingen bij je sounds opties in windows ?

[ Voor 20% gewijzigd door Notna op 12-06-2005 16:52 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100816

Topicstarter
Ik heb EAX naar mijn weten uitstaan, ik heb sounddrivers al opnieuw geinstalleerd en emote sounds heb ik altijd gehad tijdens spel.