[XP]Epson Stylus Color 600 print niet

Pagina: 1
Acties:

• Dothan
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-12-2021
Hallo,

Ik heb hier een Epson Stylus Color 600 printer die ik in Windows XP handmatig installeer met ingebouwde printerdrivers. Als ik dan een testpagina wil afdrukken komt de taak in de wachtrij te staan die daarna automatisch wordt verwijderd.
Er wordt dus niks geprint.

Op de printer zelf zitten er geen knoppen om een testpagina af te drukken
ik heb op internet drivers opgezocht voor Windows XP, maar die zitten er standaard in en zijn dus niet te downloaden. Ik heb de drivers van Windows NT en Windows 9X ook geprobeerd maar dat werkt ook niet.
Ook heb ik de printerpoort in de BIOS op ECP+EPP gezet in plaats van ECP, dat hielp ook niet
De poort heb ik ook bij apparaatbeheer verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar hielp ook niet.

Iemand suggesties?

[ Voor 18% gewijzigd door Dothan op 12-06-2005 17:49 ]

┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Soms zit dit probleem niet bijde printer maar bij windows zelf.
Werkt een andere printer wel of geeft die hetzelfde probleem?

Senile! Senile Oekaki

• Dothan
Ik heb geen andere printer. De printer is aangesloten op een laptop met Windows XP. In Windows ME deed ie het wel goed. Er komt volgende week een nieuwe desktop bij met Windows XP en het zou jammer zijn als er ook nog een nieuwe printer bij moet.

Deze printer is wel geschikt voor Windows XP? of gaat dat nooit werken?

• Dothan
Niemand? :>

• Dothan
*kick*

• s3mt3x
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-12-2025

s3mt3x

I choose not to know...

Printer is zeker geschikt voor XP, en een test kan volgens mij (check de handleiding) ook vanaf de printer gerund worden.

Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!

• Dothan
s3mt3x schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 03:48:
Printer is zeker geschikt voor XP, en een test kan volgens mij (check de handleiding) ook vanaf de printer gerund worden.
Er zitten geen knoppen op de printer om een testpagina af te drukken. Heb je de printer zien werken onder Windows XP?

• s3mt3x
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-12-2025

s3mt3x

I choose not to know...

Sterker nog, ik heb m vorige week afgekoppeld omdat ik een nieuwe printer gekocht heb. In de handleiding (pagina 127-128) valt te lezen hoe je een printer check doet. Dit vergt het loshalen van de printerkabel en een "printerboot" met een toetscombinatie op het front van de printer.

Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!

• Dothan
Ik heb de printer op een andere pc aangesloten met een vers geinstalleerde windows xp, en hij werd meteen automatisch herkent en geinstalleerd. Alleen de cardridges waren leeg, dus er moeten nog nieuwe komen.

Pagina: 1