Toon posts:

[GTA: SA] Camera Standpunt te laag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste GoTters,

Sinds kort heb ik GTA San Andreas aangeschaft voor de PC, het spel bevalt me erg goed maar ik erger me aan een ding.

D.m.v. op 'C' te drukken kan je het camerastandpunt veranderen, maar het beeld gaat telkens automatisch naar een vast punt toe, veels te laag naar mijn mening.

Dat de camera telkens automatisch naar een vast standpunt achter het voertuig gaat vind ik best, maar niet zo laag, je mist dan veel overzicht op de weg. Wat ik nu telkens aan het doen ben is met de muis aan het bijsturen naar boven toe, maar om de 5 seconden (o.i.d.) wilt het beeld weer terugspringen.

Bestaat er een manier om er voor te zorgen dat de camera naar een hoger standpunt gaat? Of helemaal uit is ook goed, zodat ik zelf de camera bestuur, zonder automatisch gedoe.

Bedankt voor de hulp.

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11:40

TommyGun

Stik er maar in!

Standaard 'V' ;)

Maar iid die staat veels te laag. Hopelijk komt er een fix voor oid.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Verwijderd

Zoals TommyGun zegt, hopelijk komt er een fix, want ikzelf vind het ook onspeelbaar. Continue bijsturen dus...

Verwijderd

Page-up doet ook wat met de camera, weet niet of dat het zelfde is als de muis, moet je maar ff bekijken...

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:37

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik heb dus compleet nergens last van.. ik heb ook nooit aan de camera knop gezeten.. mischien dat dat er mee te maken heeft.. maar ik kan dus compleet vrij om m'n ventje heen draaien zonder dat ie terug springt

blup

Verwijderd

Topicstarter
Het character zelf geeft inderdaad geen problemen, het vind alleen plaats wanneer je in een voertuig zit.

Ik vond de camera van Vice City al goed genoeg, ze hebben het alleen maar verslechterd op deze manier.

Bedankt voor de reacties en hopelijk komt er inderdaad spoedig een fix voor. :)
Pagina: 1