Toon posts:

Downloadprobleem via server PC

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb het volgende probleempje. Ik Heb hier een netwerkje draaien met een server pc op windows 98. Ik zit via een switch met de server PC verbonden. Ip adres is dan dus ook een 192.168.x.x.

Het internet werkt gewoon goed, downloaden van bestanden gaat goed, ook via programma's als kazaa en dc++ maar Met een torrent client zoals Azureus lukt het me niet.

Je kunt wel iets van een poort instellen maar ik weet niet hoe dat zit met zo'n server pc, kun je daar poorten open gooien? zo ja hoe dan? Maar vind het raar dat andere programma's wel werken maar torrent clients niet.
Heeft iemand een idee?

Groeten rob

• Guldan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:55

Guldan

Thee-Nerd

Dan zou je op de server pc poorten moeten doorlussen naar jou pc... Die kun je zelf kiezen met Azereus geloof ik. Maar dan moet je niet via internet verbinding delen zitten. Dan moet die server windows 98 bak ook als router gaan dienen

You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:55

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

An Explanation of l33t Speak

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:19

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Zie deze FAQ : Het Grote Poortmappingsverhaal je zult toch echt porten moeten forwarden, wat je met die FAQ en de manual van je 'server PC' en je Bittorrent client echt wel gaat lukken.

Tijd voor een nieuwe sig..

Dit topic is gesloten.