De sinne skynt al ieuwen oer ûs lân, bringt de iere moarn. Eltse dei op nij.
Join de Nederlânse Kreft Kei
Ik heb hem ook ge-trolld, Het is volgens mij geen humor, en verder 'minachting' van microsoft... Kortom, voegt niks positiefs toe.
HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.
Minachting van Microsoft is op zich, mits zorgvuldig en juist gemotiveerd, geen reden voor een troll-tag.Luxx schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 00:08:
Ik heb hem ook ge-trolld, Het is volgens mij geen humor, en verder 'minachting' van microsoft... Kortom, voegt niks positiefs toe.
Dacht ik.
De troll is wel verdiend in dit geval, ik sluit me daarbij aan bij de motivatie van Polaris.
Het is een dunne scheidingslijn, juist wanneer die motivatie niet voldoende helder geformuleerd word of wanneer de minachting als feit word geponeerd, loop je al gauw tegen een troll aan.jeroen_t schreef op vrijdag 17 juni 2005 @ 14:25:
Minachting van Microsoft is op zich, mits zorgvuldig en juist gemotiveerd, geen reden voor een troll-tag.
Je hebt feitenlijk helemaal gelijk, helaas blijkt in de praktijk dat zorgvuldigheid snel plaats maakt voor lompe popie-praat, en dan word er al gauw over één kam geschoren omdat een reactie op de toon gemod word ipv op de inhoud.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Minachting is wanneer je hen minderwaardig vindt zonder verdere uitleg. als jij echt superieur aan MS bent en met argumenten kan uitleggen waarom MS minderwaardig is, zal ik je vrolijk een '+1 inzichtsvol' geven. In dit voorbeeld vind ik de uitleg niet heel sterk (welke uitleg?) dus....
HYEHEHEHEEHHEEHee, hier had iets zinnigs kunnen staan, maar dat is niet.
Pagina: 1